Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Kaio schreef: di 26 dec 2023, 12:11 Wtf????
De zon bestaat blijkbaar toch nog.
Even van genieten voor die weer maanden pleitos is :nerves:
Hier ook en de wind is ook gaan liggen. Wel eens fijn 😊
Door dinky89
Hier heb ik dat gele ding nog niet gezien. Gewoon weer grijs en bewolkt (wel droog)
Door pike
Kaio schreef: di 26 dec 2023, 13:22 Hmmm hij is alweer weg...That's all folks!
:-\
;D ;D Hier is hij ook vertrokken. Gisteren was het stukken lekkerder weer hier. Het is weliswaar nog droog, maar er staat een koude, gure wind.
Door smulpaap
Er was ons ook een zonnige droge dag beloofd
Maar we hebben zeik , morgen idem
Door frodo quin
pearlsofpassion schreef: di 26 dec 2023, 14:43 Die gele bol laat zich hier ook niet zien.
Het regent niet, maar alles is toch nat.
Hier is heg heel de namiddag zonnig geweest. De dwerg is zelfs voor het eerst zonder kleren kunnen gaan wandelen deze namiddag. Op zich wonen we niet ver van elkaar, maar de wolken moeten maar net boven jou hangen en je hebt het zitten.
Door pike
smulpaap schreef: di 26 dec 2023, 15:29 https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/161517 ... en-te-veel

De situatie in Drenthe

Ook hier in onze regio aan de orde
Ik liep vanochtend met Seb door het buitengebied . Er ontstaan steeds meer " grote meren "
In de bossen? Geen idee . Dat was laatst al onbegaanbaar . Na de storm niet meer geweest , al die gammele bomen :-X
Bij jullie ook al? Hier staat ook allemaal van die gammele troep. Een beetje waai en alles ligt al vol met takken. Een klein beetje storm en overal gaan de bomen. Knap knap.
Vanochtend voor het eerst sinds de storm naar het bos gegaan. Het is nu wel natter dan voorheen maar je kan nog steeds goed lopen. En Ties met zijn korte stampertjes ook. Dus dat viel weer mee.
Door smulpaap
pike schreef: di 26 dec 2023, 17:29 Bij jullie ook al? Hier staat ook allemaal van die gammele troep. Een beetje waai en alles ligt al vol met takken. Een klein beetje storm en overal gaan de bomen. Knap knap.
Vanochtend voor het eerst sinds de storm naar het bos gegaan. Het is nu wel natter dan voorheen maar je kan nog steeds goed lopen. En Ties met zijn korte stampertjes ook. Dus dat viel weer mee.
Ja , zeker de bosgebieden van Drents Landschap zijn erg link . Maar ik zag vanochtend ook vele omgewaaide bomen in het buitengebied
Maar daar valt nog veilig te lopen
Door MillyMol
Hier in Hongarije was het gisteren maar liefst 18 graden. Ik had het gewoon warm tijdens het snoeien van de druiven en moest mijn jas uitdoen. Bizar gewoon.
Door Siberienne
MillyMol schreef: wo 27 dec 2023, 16:28 Hier in Hongarije was het gisteren maar liefst 18 graden. Ik had het gewoon warm tijdens het snoeien van de druiven en moest mijn jas uitdoen. Bizar gewoon.
Wij stonden gisteren op met -24C :biggrin2: (we waren op vakantie paar honderd km van huis in de bergen) was beetje frisjes.

Nu thuis is het maar -10C….
Door frodo quin
MillyMol schreef: wo 27 dec 2023, 16:28 Hier in Hongarije was het gisteren maar liefst 18 graden. Ik had het gewoon warm tijdens het snoeien van de druiven en moest mijn jas uitdoen. Bizar gewoon.
:o Heeft Hongarije normaal geen koude winters? Een stuk kouder dan België en Nederland?
Door Siberienne
Wij krijgen wat veel sneeuw…. Meneer is vandaag 2,5 uur aan het ruimen geweest. Want voor oud en nieuw komt er nog een pak aan….
IMG_4365.jpeg
IMG_4365.jpeg (2.65 MiB) 3253 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door