Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ina schreef: zo 03 dec 2023, 20:38 Hou vast die gedachte.....en dan nog eens teruglezen over een week of 5 :roflmao:

Nee hoor, met die brave blik in zijn ogen :smitten: die gaat net zo voorbeeldig worden als zijn grote broer :whistle:
Als hij net zo is als zijn grote broer dan wordt het een zwaar eerste jaar ;D
Hij is nu bijna 8, nu luistert ie 75% van de tijd :biggrin2: :P

Hij was / is alleen voorbeeldig qua slopen en jatten. Verder wel een heerlijk draakje :cool:
En dan is het gewoon morgen zo ver dat we Bruun mogen ophalen :D

Zo veel voorbereid, zoveel nagedacht over hoe we alles gaan aanpakken. Met deze pup gaan we het helemaal anders doen natuurlijk :biggrin2:
En dan blijkt straks toch weer dat het een heel ander karaktertje is en dat alles wat we bedacht hadden de prullenbak in kan ;D

Op van de zenuwen zoals jullie zien ::)
Nog maar een mooie foto van hem dan (met zijn zusje), als de drukte het toelaat volgen er morgenavond meer :P
90383eed-47b5-4943-bf58-d869220f051f.jpeg
90383eed-47b5-4943-bf58-d869220f051f.jpeg (741.63 KiB) 975 keer bekeken
Hij is echt prachtig.

En ik herhaal de mantra van onze laatste honden trainer nog maar even ‘het gaat in het tempo van de pup’ in combinatie met ‘die kleine rotzakken 😉😉😉leren de hele dag door’ 😬😅😂😂

Zorg dat je er van geniet! Heel heel veel plezier gewenst!!!
;D
Dank. Deze combinatie schijnt een stuk slimmer te zijn dan de doorsnee Wetter pups. Hou mijn hart vast :biggrin2:

Maar, ik heb hier denk ik inmiddels 5 kilo aan ieniemienie snoepjes liggen, dus belonen voor goed gedrag wordt een makkie. En laat Bruun nou gèk zijn op eten :D :cool:
Kim_S schreef: za 16 dec 2023, 09:20 met zijn zusje
90383eed-47b5-4943-bf58-d869220f051f.jpeg
Is dat een volle zus.....zelfde nest :o .... wauw, dan is Bruuntje wel een joekel op de foto ;D
Die stopt die ieniemienie snoepjes in zijn holle kies en gaat verder met waar hij mee bezig was ::) , grotere snoepen baas :biggrin2:

Succes met de zenuwen, maar dat gaat helemaal goedkomen hoor ... go with the flow en geniet van de prachtige vent :)
oo wat spannend!
En haha het is altijd anders dan je bedacht had he !
Maar wat een verschil al met zijn zusje he
Siberienne schreef:Hij is echt prachtig.

En ik herhaal de mantra van onze laatste honden trainer nog maar even ‘het gaat in het tempo van de pup’ in combinatie met ‘die kleine rotzakken 😉😉😉leren de hele dag door’ 😬😅😂😂
Vooral ook dat 2e deel ;D :D
Kim_S schreef: za 16 dec 2023, 09:50 ;D
Dank. Deze combinatie schijnt een stuk slimmer te zijn dan de doorsnee Wetter pups. Hou mijn hart vast :biggrin2:

Maar, ik heb hier denk ik inmiddels 5 kilo aan ieniemienie snoepjes liggen, dus belonen voor goed gedrag wordt een makkie. En laat Bruun nou gèk zijn op eten :D :cool:
Slim is niet perse een nadeel. Als ik je dan 1 tip mag geven over werken met een slimme hond: kort sessies met oefenen en kijk of het wil met ‘shapen’ waarmee ze die slimheid kunnen gebruiken. Dan gebruiken ze dat brein om met jou te gaan samenwerken, ik vond dat helpen.

Maar vooral, ga lekker genieten nu! Komt vast goed!
Spannend! Wat een verschil tussen die twee puppen zeg. Hoeveel weegt Bruun inmiddels?
Kim_S schreef:;D
Jagers zijn altijd slim. ::) Maar de Laika was toch baasgericht schreef je. Dus dat moet goedkomen :biggrin2:

Vijf kilo maar? ;D ;D ;D

Succes morgen!
Siberienne schreef: Slim is niet perse een nadeel. Als ik je dan 1 tip mag geven over werken met een slimme hond: kort sessies met oefenen en kijk of het wil met ‘shapen’ waarmee ze die slimheid kunnen gebruiken. Dan gebruiken ze dat brein om met jou te gaan samenwerken, ik vond dat helpen.

Maar vooral, ga lekker genieten nu! Komt vast goed!
Dit ja, dat werkte bij Charlie echt super.

Maar geweldig Kim, wat een knapperd en wat een schatje!! Afbeelding En wat een verschil met zijn zusje.
Heel veel geluk en plezier!! Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door