Kim_S schreef: ↑zo 03 dec 2023, 19:19 Kanniewachtennie!!Hou vast die gedachte.....en dan nog eens teruglezen over een week of 5![]()

Nee hoor, met die brave blik in zijn ogen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef: ↑zo 03 dec 2023, 20:38 Hou vast die gedachte.....en dan nog eens teruglezen over een week of 5Als hij net zo is als zijn grote broer dan wordt het een zwaar eerste jaar![]()
Nee hoor, met die brave blik in zijn ogendie gaat net zo voorbeeldig worden als zijn grote broer
![]()
Kim_S schreef: ↑za 16 dec 2023, 09:20 met zijn zusjeIs dat een volle zus.....zelfde nest
90383eed-47b5-4943-bf58-d869220f051f.jpeg
Siberienne schreef:Hij is echt prachtig.Vooral ook dat 2e deel
En ik herhaal de mantra van onze laatste honden trainer nog maar even ‘het gaat in het tempo van de pup’ in combinatie met ‘die kleine rotzakkenleren de hele dag door’
![]()
Kim_S schreef: ↑za 16 dec 2023, 09:50Slim is niet perse een nadeel. Als ik je dan 1 tip mag geven over werken met een slimme hond: kort sessies met oefenen en kijk of het wil met ‘shapen’ waarmee ze die slimheid kunnen gebruiken. Dan gebruiken ze dat brein om met jou te gaan samenwerken, ik vond dat helpen.![]()
Dank. Deze combinatie schijnt een stuk slimmer te zijn dan de doorsnee Wetter pups. Hou mijn hart vast![]()
Maar, ik heb hier denk ik inmiddels 5 kilo aan ieniemienie snoepjes liggen, dus belonen voor goed gedrag wordt een makkie. En laat Bruun nou gèk zijn op eten![]()
![]()
Kim_S schreef:Jagers zijn altijd slim.![]()
Dank. Deze combinatie schijnt een stuk slimmer te zijn dan de doorsnee Wetter pups. Hou mijn hart vast![]()
Vijf kilo maar?
Maar, ik heb hier denk ik inmiddels 5 kilo aan ieniemienie snoepjes liggen, dus belonen voor goed gedrag wordt een makkie. En laat Bruun nou gèk zijn op eten![]()
Siberienne schreef: Slim is niet perse een nadeel. Als ik je dan 1 tip mag geven over werken met een slimme hond: kort sessies met oefenen en kijk of het wil met ‘shapen’ waarmee ze die slimheid kunnen gebruiken. Dan gebruiken ze dat brein om met jou te gaan samenwerken, ik vond dat helpen.Dit ja, dat werkte bij Charlie echt super.
Maar vooral, ga lekker genieten nu! Komt vast goed!