Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
:bigarmhug: :bigarmhug:

Wat een ellende Sonja!! Ik hoop dat Leuven snel gaat beginnen en je gaat helpen.
Door Anne in Zweden
Blij om van je te 'horen', Sonja. Ik denk regelmatig aan je. Vervelend dat je er andere klachten bij hebt gekregen, maar ik stel me zo voor dat minder pijn wel een opluchting is. Hopelijk kunnen de noodzakelijke maatregelen zo snel mogelijk getroffen worden, zodat je je weer wat onafhankelijker kunt bewegen in huis.
Door dinky89
Fijn om te lezen dat de pijn nu wel beter onder controle is Sonja!
Ik duim heel hard dat je snel kan starten met de immunotherapie en er snel een traplift in huis zal komen :-*
Door El_Kato
Ik reageer niet vaak maar lees en leef wel mee. Jeetje Sonja wat een ellende en wat knap dat je er steeds een positieve wending aan weet te geven :-*

Eigen klaag, die echt helemaal in het niet valt bij wat anderen ervaren, ik ben het plafond opnieuw aan het witten… Vorig jaar na de verbouwing het stucwerk voorgestreken en 2x met latex gedaan maar het bleef streperig. In bepaald licht zag je dat en het irriteert me dus nu mezelf van de bank getrokken en aan de slag gegaan. De wanden en plafond hadden we in dezelfde wit tint omdat we nog niet goed wisten hoe of wat we wilden. De wanden zijn dus ook streperig en moeten ook over. 1 Wand is inmiddels deels behangt en deels in kleur gelatexed. De eerste laag was ook nog wat vlekkerig maar de 2de is perfect mooi geworden - dat moet eigenlijk in het gelukstopic :biggrin2: Ik hoop heel erg dat het wit voor het plafond in 1x goed dekkend is en ik dat geen 2x hoef te doen. De verf nu overigens bij de echte verf winkel gehaald en niet bij de bouwmarkt - ondanks dat we toen ook voor dure merk verf gegaan zijn :(

Oooh en ja we hadden beter eerst het plafond kunnen doen en dan pas behang en kleur maar tja iets met wel zin hebben in leuke dingen en geen zin in een rotklus :P
Door pearlsofpassion
Oh, ik dacht, er komt een einde in de trant van : 'het is nog steeds streperig' of 'ik heb de pot verf over de bank laten vallen'... :o :-[ :-X

Dus daarmee vergeleken valt deze klaag best goed mee. :cool: :biggrin2:

Ik hoop dat je er snel vanaf bent. ;)
Door zurca
Ben ondertussen al een maand of twee aan het kwakkelen :-X Ben nu weer wat aan het opknappen van corona. M'n eerste keer en bah wat heb ik mij rot gevoeld. Wat mij nu vreselijk irriteert is dat ik bijna niks ruik en alleen met vlagen wat proef. Je eten niet proeven is echt vervelend....
Hebben meer mensen dat gehad tijdens/na corona, hoe lang heeft dat bij jullie geduurd?
Door Kim_S
Yep…
Mijn reuk en smaak waren ineens weg toen ik corona had, maar ook ineens weer terug. Denk dat het een week of 2 geduurd heeft toen (1,5 jaar geleden).
Ben er echt goed ziek van geweest, en daarna ook nog maanden moe. Dat is gelukkig wel over gegaan uiteindelijk.
Vorige week griep gehad, en dat voelde vergelijkbaar, maar daarvan ben ik toch weer een stuk sneller opgeknapt.

Sterkte ermee, ziek goed uit! :-*
Door Kaio
zurca schreef: do 14 dec 2023, 19:37 Ben ondertussen al een maand of twee aan het kwakkelen :-X Ben nu weer wat aan het opknappen van corona. M'n eerste keer en bah wat heb ik mij rot gevoeld. Wat mij nu vreselijk irriteert is dat ik bijna niks ruik en alleen met vlagen wat proef. Je eten niet proeven is echt vervelend....
Hebben meer mensen dat gehad tijdens/na corona, hoe lang heeft dat bij jullie geduurd?
Ik ben begin dit jaar flink en heel lang ziek geweest. Weet alleen niet of het corona was. Maar ik had wel reuk en smaakverlies. Ik stond naast een huis dat net gebrand had en ik rook het niet, gewoon niks. Nou dat is echt een rare gewaarwording! Ik heb normaal nl betere reuk dan andere mensen ( zowel een zegen als vloek ;) ) Tja eten rook en smaakte nergens naar.
Denk dat het 2 a 3 weken duurde bij mij.
En dan zo 2a3 maanden hoesten en daarna omdat ik gewoon doorging doodmoe ( zelf bijna van stokje gaan)
Dus vooral rustig aan blijven doen!
Door zurca
Ik begin gelukkig wat op te knappen. Kan weer een rustig rondje lopen met Pippa. Gisteren toch nog wat kerstsfeer in en om huis aangebracht maar dan heel de dag wat bezig geweest en dan merk je dat wel...
Geur en smaak zijn inmiddels 2 weken zo goed als weg. Af en toe proef ik weer wat, hopelijk gaat dat in stijgende lijn nu snel meer worden.
Door Siberienne
Ik was niet mijn geur kwijt maar wel rare geursensaties af en toe en de laatste wekenlang urinelucht in mijn neus. En pas nu ik dit lees valt het kwartje dat dit ook wel eens met corona te maken kan hebben.

Ik ben ook nog steeds snel moe, hoofdpijn wordt minder, aantal migraines gehad wat ik daarvoor misschien 1x per jaar had en ‘brainfog’. Het gaat langzaam beter. Het irritante is dat mijn baas mijn gedeeltelijke ziekmelding ziet als ‘oververmoeid’ en allerlei gesprekken wil voeren over hoe nu verder en ik zoiets heb van ‘mag ik gewoon even uitrusten’ 😬
Door rosmin
Hier ook, begin november 2 weken erg ziek, doodmoe en geur/smaak plots weg. Nu, inmiddels 6 weken later, nog steeds kortademig, na 2 km. lopen op zijn/ hoofdpijn, maar smaak komt langzaam terug met name basissmaken, zout proef ik goed. mijn reuk is bij vlagen weer even aanwezig. Geeft mij wel hoop dat het uiteindelijk terug komt. Maar wat hakt corona er in zeg.
Door pearlsofpassion
Siberienne schreef: vr 15 dec 2023, 10:03 Ik was niet mijn geur kwijt maar wel rare geursensaties af en toe en de laatste wekenlang urinelucht in mijn neus. En pas nu ik dit lees valt het kwartje dat dit ook wel eens met corona te maken kan hebben.

Ik ben ook nog steeds snel moe, hoofdpijn wordt minder, aantal migraines gehad wat ik daarvoor misschien 1x per jaar had en ‘brainfog’. Het gaat langzaam beter. Het irritante is dat mijn baas mijn gedeeltelijke ziekmelding ziet als ‘oververmoeid’ en allerlei gesprekken wil voeren over hoe nu verder en ik zoiets heb van ‘mag ik gewoon even uitrusten’ 😬
Nou ja, das ook ongelukkig want bij de meeste mensen die echt oververmoeid zijn, reageren de bazen net omgekeerd.
Door El_Kato
pearlsofpassion schreef: wo 13 dec 2023, 14:54 Oh, ik dacht, er komt een einde in de trant van : 'het is nog steeds streperig' of 'ik heb de pot verf over de bank laten vallen'... :o :-[ :-X

Dus daarmee vergeleken valt deze klaag best goed mee. :cool: :biggrin2:

Ik hoop dat je er snel vanaf bent. ;)
Ha het antwoord hierop hoort niet in dit topic thuis :biggrin2:
Door dinky89
Pfff het regent en het waait weer stevig uit het westen waarmee de lekkage op de middelste verdieping weer terug is....... Nu ook ineens weer vochtig onder de vensterbank terwijl dat verleden tijd leek te zijn en we dat paar weken terug opnieuw behangen hebben :-X En waar het water naar binnen komt is compleet een raadsel waardoor oplossen niet mogelijk is :-\ En voor de komende weken staat in de weersverwachting nog westenwind met regen :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door