Wat een ellende Sonja!! Ik hoop dat Leuven snel gaat beginnen en je gaat helpen.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
zurca schreef: ↑do 14 dec 2023, 19:37 Ben ondertussen al een maand of twee aan het kwakkelenIk ben begin dit jaar flink en heel lang ziek geweest. Weet alleen niet of het corona was. Maar ik had wel reuk en smaakverlies. Ik stond naast een huis dat net gebrand had en ik rook het niet, gewoon niks. Nou dat is echt een rare gewaarwording! Ik heb normaal nl betere reuk dan andere mensen ( zowel een zegen als vloekBen nu weer wat aan het opknappen van corona. M'n eerste keer en bah wat heb ik mij rot gevoeld. Wat mij nu vreselijk irriteert is dat ik bijna niks ruik en alleen met vlagen wat proef. Je eten niet proeven is echt vervelend....
Hebben meer mensen dat gehad tijdens/na corona, hoe lang heeft dat bij jullie geduurd?
Siberienne schreef: ↑vr 15 dec 2023, 10:03 Ik was niet mijn geur kwijt maar wel rare geursensaties af en toe en de laatste wekenlang urinelucht in mijn neus. En pas nu ik dit lees valt het kwartje dat dit ook wel eens met corona te maken kan hebben.Nou ja, das ook ongelukkig want bij de meeste mensen die echt oververmoeid zijn, reageren de bazen net omgekeerd.
Ik ben ook nog steeds snel moe, hoofdpijn wordt minder, aantal migraines gehad wat ik daarvoor misschien 1x per jaar had en ‘brainfog’. Het gaat langzaam beter. Het irritante is dat mijn baas mijn gedeeltelijke ziekmelding ziet als ‘oververmoeid’ en allerlei gesprekken wil voeren over hoe nu verder en ik zoiets heb van ‘mag ik gewoon even uitrusten’![]()
pearlsofpassion schreef: ↑wo 13 dec 2023, 14:54 Oh, ik dacht, er komt een einde in de trant van : 'het is nog steeds streperig' of 'ik heb de pot verf over de bank laten vallen'...Ha het antwoord hierop hoort niet in dit topic thuis![]()
![]()
![]()
Dus daarmee vergeleken valt deze klaag best goed mee.![]()
Ik hoop dat je er snel vanaf bent.![]()