Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
pike schreef: di 21 nov 2023, 16:54 Beter lieslaarzen mee ipv badslippers :biggrin2:
Yep :biggrin2:

Het is hier nu fris . Maar droog , en de zon breekt door
Door pike
Eindelijk weer eens droog. Ties vond het vreselijk. Vanochtend huppelde hij weer vrolijk mee. Maar ik liep net een stukje over een grasveld en Zutphen. Nou ja, dat was mijn bedoeling. Met elke stap kwam het water centimeters onhoog. Geen goed idee Ties we lopen wel langs de rand. Wat een nattigheid overal.
Door dinky89
Inderdaad heerlijk winterweer vandaag :) koud maar met blauwe luchten en veel zon :cool:
Door Kaio
Hier staat alles onder water , ik vanochtend half bevroren geraakt , had niet door dat het zo verrekte koud zou zijn. Want niks zon, gewoon bewolkt met keiharde snijdende ijskoude wind. Tja ander land he zeker :P
Nog steeds niet lekker winter weer , maar niet getreurd hier gaat het morgen weer regenen ....
Door pike
Ties heeft zojuist, op de valreep voor het slapen gaan, zijn eerste sneeuw gezien :D
Was voor mij ook een verrassing want er was regen voorspeld. Hij stond even raar om zich heen te kijken, ging vervolgens een plas doen en zelfs nog poepen. Trok zich niks aan van de sneeuw. Knappe Ties :cool:
Door Kaio
altijd weer leuk met een pup :biggrin2:

Hier is de vieze wind weg, en nu is het tenminste lekker koud :cool: Hehe dat kan ik weer goed hebben
Door dinky89
Hier is het droog, koud en wit.
En wit op de grond is maar een heel dun laagje, daarnaast is het mistig dus op die wijze ook wit :biggrin2:
Door frodo quin
Ik kom maar eens klagen over het weer. Brr wat is het koud en uitgerekend nu moet de gas en Electra opnieuw binnengetrokken worden, dus geen verwarming vandaag. De deur staat al een hele ochtend open omdat ze binnen en buiten moeten en bovendien bleken de oude leidingen lek te zijn en was er dus gas vrijgekomen. Ook voor de veiligheid dus erg belangrijk. Quin en ik zitten onder een dekbed en ik ben maar nog een extra trui en extra paar skisokken gaan aandoen, want het is hier inmiddels erg koud.
Door pike
Kaio schreef: do 30 nov 2023, 10:07 altijd weer leuk met een pup :biggrin2:

Hier is de vieze wind weg, en nu is het tenminste lekker koud :cool: Hehe dat kan ik weer goed hebben

Ik had eigenlijk wat meer actie verwacht ::) En ook wel een beetje op gehoopt. Zeker gisterochtend toen lag er toch een echt laagje sneeuw op de oprit. Maar nee hoor mijnheertje loopt er gewoon strak doorheen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat dat spul daar ligt. Pike ging altijd bulldozertje spelen in de sneeuw. Borst naar beneden kont omhoog en schuiven maar ;D Nou ja, misschien komt het nog.
Door Kaio
frodo quin schreef: do 30 nov 2023, 11:06 Ik kom maar eens klagen over het weer. Brr wat is het koud en uitgerekend nu moet de gas en Electra opnieuw binnengetrokken worden, dus geen verwarming vandaag. De deur staat al een hele ochtend open omdat ze binnen en buiten moeten en bovendien bleken de oude leidingen lek te zijn en was er dus gas vrijgekomen. Ook voor de veiligheid dus erg belangrijk. Quin en ik zitten onder een dekbed en ik ben maar nog een extra trui en extra paar skisokken gaan aandoen, want het is hier inmiddels erg koud.
Oef maar dat is nou ook echt koud zo
Hopelijk zijn ze snel klaar!
Door frodo quin
Ze waren rond 18u30 klaar. Het was een koude dag hier.

@ pike: mijn vorige hond ging ook helemaal krankzinnig in de sneeuw. Bleef er als een gek door geen springen. Zeker de eerste keer.

Emma heeft nog nooit sneeuw gezien, maar ijs vindt ze geweldig en pakken afgevallen bladeren ook, dus de kans is groot dat die dat ook geweldig vindt. Quin begint al te vibberen als ze nog maar denkt aan naar buiten gaan, dus ik denk dat zij iig nu, helemaal geen stap meer zou verzetten.
Door pearlsofpassion
Ze gaven eindelijk een 3 dagen na elkaar droog. Vandaag zelfs de hele dag zon.
Maar de dag begon grijs en zon schuift elk uurtje een uur op in de voorspelling. Ondertussen 2u in de namiddag en het regent. De hele dag nog geen zon gezien. >:(
Door Anne in Zweden
Hier was het gisteren en vandaag -23, brrr. De komende dagen moet het weer warmer worden, een van de weersverwachtingen geeft zelfs +1 graden! :o Dat hoeft voor mij ook weer niet, als het dooit en daarna weer opvriest, wordt het altijd zo akelig glad. Maar ik geloof dat het in het algemeen bezien koud blijft, gelukkig. Wel wordt er weer veel sneeuw voorspeld. Oftewel: dat wordt weer schuiven... :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door