Helaas gaan de temperaturen weer oplopen en komt daarmee het wisselvallige regenweer ook weer terug

@Pop: ik heb het inderdaad op het journaal gezien dat ze in België gebieden aan het evacueren waren ivm het hoge water.....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑za 18 nov 2023, 12:21 Hier nu zonnig en frisjes met -8C.Ja, idd.
Wel lekker na weken met grotendeels grijs weer.
PoP lijkt wel of jullie nu krijgen wat wij in de zomer hadden, maar ja, extremen worden het nieuwe normaal…..
pearlsofpassion schreef: ↑za 18 nov 2023, 15:06 Ja, idd.Niet dit jaar heb ik zo het gevoel. Heel nare zomer gehad. Veldwegen waren vaak heel slecht begaanbaar en met dat alles al zo nat was was de natte herfst er echt te veel aan.
Bij ons zelf valt het gelukkig mee. De tuin is door en doornat, overal plassen en de modder enkeldik, maar er staat niets onder water. Dat hadden we een paar jaar geleden wel. Nu gelukkig dat nog niet. Al vind ik dit natuurlijk ook niet OK. Maar goed.
Maar voor heel Vlaanderen bekeken is dit naar het schijnt de ergste situatie in 30 jaar.
Ik hoop zo dat het niet nog erger wordt in de Westhoek, vandaag en de volgende dagen zijn zowiezo nog erg spannend. En daarna is het nog maar af te wachten...![]()
Zou het ooit nog stoppen met regenen?
pearlsofpassion schreef: ↑ma 20 nov 2023, 21:12 Mooi wel he.Ja , de bossen zijn prachtig![]()
Moet er toch een beetje positieve in zoeken...