Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
Kim_S schreef: di 26 sep 2023, 11:20 Grinnik :biggrin2:
Ik laat jullie graag een beetje raden ;D
Tssssss >:(

Hebben ze allemaal een wit staartpuntje of zie ik weer dingen die er niet zijn? :P
Door Charlie Angel
Mijn geluksmomentje vandaag is een mooie en compacte snij-embossingmachine van Spellbinders die vandaag binnen kwam. De Rolls Royce onder de snijmachines.
Was even sparen, maar dit maakt het kaarten maken nog fijner.
Door Kim_S
Charlie Angel schreef: di 26 sep 2023, 13:53 Mijn geluksmomentje vandaag is een mooie en compacte snij-embossingmachine van Spellbinders die vandaag binnen kwam. De Rolls Royce onder de snijmachines. Afbeelding
Was even sparen, maar dit maakt het kaarten maken nog fijner.Afbeelding
Gaaf!
Ik had geen idee dat je daar ook al Rolls Royce modellen van had :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef: di 26 sep 2023, 13:53 Mijn geluksmomentje vandaag is een mooie en compacte snij-embossingmachine van Spellbinders die vandaag binnen kwam. De Rolls Royce onder de snijmachines. Afbeelding
Was even sparen, maar dit maakt het kaarten maken nog fijner.Afbeelding
We verwachten nu natuurlijk allemaal een kerstkaartje van je. :knuppel2: :biggrin2:
Door Charlie Angel

Kim_S schreef: Gaaf!
Ik had geen idee dat je daar ook al Rolls Royce modellen van had :biggrin2:
Je hebt in alles tegenwoordig toch Rolls Royce uitvoeringen en merken. Afbeelding Alleen snap ik dat velen niet eens van het bestaan van dit soort apparaten afweten. Afbeelding
Maar deze is voor mijn lastige handen echt heel fijn, daarom ben ik er zo blij mee. Afbeelding
Anne in Zweden schreef: We verwachten nu natuurlijk allemaal een kerstkaartje van je. :knuppel2: :biggrin2:
Moet ik wel wat adressen ontvangen zodat ik weet waar ze heen moeten. AfbeeldingAfbeelding
Bij jou kom ik hem dan wel persoonlijk brengen. Afbeelding
Door hannabelgje
Charlie Angel schreef: Je hebt in alles tegenwoordig toch Rolls Royce uitvoeringen en merken. Afbeelding Alleen snap ik dat velen niet eens van het bestaan van dit soort apparaten afweten. Afbeelding
Maar deze is voor mijn lastige handen echt heel fijn, daarom ben ik er zo blij mee. Afbeelding
Moet ik wel wat adressen ontvangen zodat ik weet waar ze heen moeten. AfbeeldingAfbeelding
Bij jou kom ik hem dan wel persoonlijk brengen. Afbeelding
Heb je een elektrische? Mijn moeder heeft die al jaren 1, werkt fantastisch voor haar.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Charlie Angel
hannabelgje schreef: di 26 sep 2023, 15:26 Heb je een elektrische? Mijn moeder heeft die al jaren 1, werkt fantastisch voor haar.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik heb al een elektrische, werkt inderdaad perfect, deze gebruik ik veel en vaak voor de grotere mallen. Maar voor kleinere malletjes vind ik een compactere en dan handmatige makkelijker. Deze draait heel licht en soepel, vandaar dat ik heel graag deze wilde. Anderen draaien zwaar en zijn lomper.
Wat leuk dat je moeder ook hiermee bezig is en jij het daardoor ook kent. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door