Kim_S schreef: ↑di 26 sep 2023, 11:20 GrinnikTssssss![]()
Ik laat jullie graag een beetje raden![]()

Hebben ze allemaal een wit staartpuntje of zie ik weer dingen die er niet zijn?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: ↑di 26 sep 2023, 12:19 Denk dat we een stemming moet doen om Kim eruit te stemmen
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Charlie Angel schreef: ↑di 26 sep 2023, 13:53 Mijn geluksmomentje vandaag is een mooie en compacte snij-embossingmachine van Spellbinders die vandaag binnen kwam. De Rolls Royce onder de snijmachines.Gaaf!
Was even sparen, maar dit maakt het kaarten maken nog fijner.![]()
Charlie Angel schreef: ↑di 26 sep 2023, 13:53 Mijn geluksmomentje vandaag is een mooie en compacte snij-embossingmachine van Spellbinders die vandaag binnen kwam. De Rolls Royce onder de snijmachines.We verwachten nu natuurlijk allemaal een kerstkaartje van je.
Was even sparen, maar dit maakt het kaarten maken nog fijner.![]()
Siberienne schreef: ↑di 26 sep 2023, 14:36 Oooooh dat lijkt me een hele gave kruising!Er zijn nog 2 reutjes beschikbaar
Kim_S schreef: Gaaf!Je hebt in alles tegenwoordig toch Rolls Royce uitvoeringen en merken.
Ik had geen idee dat je daar ook al Rolls Royce modellen van had
Anne in Zweden schreef: We verwachten nu natuurlijk allemaal een kerstkaartje van je.Moet ik wel wat adressen ontvangen zodat ik weet waar ze heen moeten.![]()
Charlie Angel schreef: Je hebt in alles tegenwoordig toch Rolls Royce uitvoeringen en merken.Heb je een elektrische? Mijn moeder heeft die al jaren 1, werkt fantastisch voor haar.Alleen snap ik dat velen niet eens van het bestaan van dit soort apparaten afweten.
Maar deze is voor mijn lastige handen echt heel fijn, daarom ben ik er zo blij mee.
Moet ik wel wat adressen ontvangen zodat ik weet waar ze heen moeten.
Bij jou kom ik hem dan wel persoonlijk brengen.
hannabelgje schreef: ↑di 26 sep 2023, 15:26 Heb je een elektrische? Mijn moeder heeft die al jaren 1, werkt fantastisch voor haar.Ik heb al een elektrische, werkt inderdaad perfect, deze gebruik ik veel en vaak voor de grotere mallen. Maar voor kleinere malletjes vind ik een compactere en dan handmatige makkelijker. Deze draait heel licht en soepel, vandaar dat ik heel graag deze wilde. Anderen draaien zwaar en zijn lomper.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk