Charlie Angel schreef: ↑do 24 aug 2023, 22:42Nope... Zuid-Holland.
Niet uit Friesland?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑do 24 aug 2023, 22:42Nope... Zuid-Holland.
Niet uit Friesland?
Ronald schreef: Nope... Zuid-Holland.Dat is een goede provincie.
Ronald schreef: ↑ma 21 aug 2023, 16:02 Het is nog allemaal heel erg pril en eng en... en... en...Leuk ! En nog een motormuis ook lees ik
Iets met beren en paden. Wat nou als... Hoe nou als... Waarom nou als...
Dus ik wacht nog even met heel erg blij zijn. Alhoewel ik al wel heel blij ben als ze bij me is...
Ronald schreef: ↑za 23 sep 2023, 12:02 Ze is onderweg op de motor naar het noorden... Als het niks is, gaat ze vanavond terug. En anders hebben we een klein weekendje samen.Christene, ik zat nog met m'n hoofd in het kersverse-opa-topic en zag je dochter al op de motor richting Noorwegen.
Anne in Zweden schreef: Christene, ik zat nog met m'n hoofd in het kersverse-opa-topic en zag je dochter al op de motor richting Noorwegen.![]()
![]()
Hopelijk hebben jullie veel plezier samen!
CindyMayella schreef: ↑zo 24 sep 2023, 07:02 Veel plezier Ronald!!Wat onwijs fijn
Hier ondertussen iets meer dan 2 maanden samen. Ik ben vrijwel elk weekend daar. Tis ook de rust en stilte die ik daar ervaar als ik daar ben. We hebben het ontzettend gezellig. Ondertussen zn dochter (en schoonzoon) al een paar keer ontmoet, zn ouders ook. We genieten van elkaar….