Dit blijft toch een leuk topic om te volgen.
Soms met diepe dalen, maar gelukkig ook met nieuwe liefdes en onspruitende 'ik-vind-je-leukjes'
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef:Dit blijft toch een leuk topic om te volgen.Ik lees dit topic ook graag, maar wat schrijf je dat leuk.
Soms met diepe dalen, maar gelukkig ook met nieuwe liefdes en onspruitende 'ik-vind-je-leukjes'
Charlie Angel schreef: ↑zo 20 aug 2023, 13:40 Ik lees dit topic ook graag, maar wat schrijf je dat leuk..... we gaan er een tegeltje van maken
Ina schreef: .... we gaan er een tegeltje van makenHeel goed! Wel in blauw wit hè. Delfsblauw.
sam28 schreef: ↑ma 21 aug 2023, 10:43 Ooooh Ronald wat leuk!!!!! Vertel! Je laat ons wel hangen zo zeg!Het is nog allemaal heel erg pril en eng en... en... en...
Ronald schreef: Het is nog allemaal heel erg pril en eng en... en... en...gewoon van genieten Ronald.
Iets met beren en paden. Wat nou als... Hoe nou als... Waarom nou als...
Dus ik wacht nog even met heel erg blij zijn. Alhoewel ik al wel heel blij ben als ze bij me is...
Ronald schreef: ↑ma 21 aug 2023, 16:02 Het is nog allemaal heel erg pril en eng en... en... en...Ohwww Ronald, wat leuk ! Nou ja, voor nu gewoon lekker genieten en blij zijn van de momentjes dat ze bij je is
Iets met beren en paden. Wat nou als... Hoe nou als... Waarom nou als...
Dus ik wacht nog even met heel erg blij zijn. Alhoewel ik al wel heel blij ben als ze bij me is...
Ronald schreef:Ze was hier laatst. Rijdt ook motor. En ik zei: kom... gaan we brommers kieken. Ze kende de uitdrukking niet