Net even gekeken op de website, ziet er wel heel mooi uit maar vlees voor menselijke consumptie is goedkoper. Ik snap ook wel dat dit weer duurder is omdat het ook voorgesneden is maar € 18,- voor 1 kg eendspiervlees is wel het duurste spiervlees wat iktot nog toe heb gezien. Ik vraag mij oprecht af hoe 1 kg eendspiervlees zo duur is. Serieus, hoe dan???
Wat betreft barfprodukten van Darf: kippennekken en kippenruggen zijn prima, wel iets van vet weggesneden bij de kippenruggen, maar goed, dat is ook bij andere leveranciers. Eendenkarkas zit weinig vlees aan, vrij kaal bot. Om de eendennekken zit het vel nog, dus vetter. Ganskarkas weinig op aan te merken maar ook kaal bot. Biologisch runderhart vond ik niet echt mals. Biologisch runderpens: van 5 ons heb ik 2 ons aan bonken vet weggesneden. Biogeitspiervlees en gewoon paardenvlees, ook veel vet. Kippenlever was prima. Hertspiervlees zag er niet fris uit. Rundspiervlees, zalmlijf en gansfilet nog niet gegeven.
Mijn hond eet wel alles, op het eendkarkas na, en nee, niet echt van harte. Hij eet omdat hij trek heeft en niet omdat hij het echt lekker vindt. Hij kijkt en ruikt ook continu naar de bak met kvv van mijn andere hond die barf weigert. Echt sneu om te zien maar om nu voor 3 weken barfprodukten weg te gooien vind ik ook weer iets...

Al met al was deze bestelling dus een eenmalig probeersel. Beste kwaliteit voor mij blijft van Floris Vlees, zeker het spiervlees dus na de zomervakantie toch weer daar sowieso het spiervlees bestellen.