Das ook weer overdreven he. Zoveel in een keer. Ik hoop dat het meevalt..
Bij ons is de regen in de voorspelling voor morgen weeral verdampt. Gisteren is er 2a 3 mm gevallen. Zeker niet meer.
Ach ja, het geeft iets van ademruimte.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑wo 05 jul 2023, 09:40 Storm Poly zorgt ervoor dat ik waarschijnlijk mijn 24u dienst niet kan doen. Er rijden geen treinen meer. In Noord Nederland wordt de korte maar bondige boodschap; Blijf binnen! verkondigd. Ik zit in Utrecht maar werk in NN. Het is overmacht maar voelt lullig.Wat zei je "kijk ff naar buiten"??
Ze vroegen of ik alternatief vervoer had.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gezegd dat ik er niets van geloof dat het ziekenhuis mijn auto en in ergere gevallen mijn lijf gaat vergoeden als er een boom op valt.
Snelwegen zitten dicht vanwege vallende bomen en vliegende voorwerpen. Wat denk je zelf.
Ik wacht rustig af en kijk om 12u nog een keer op de NS site. Als er dan nog niks rijdt hebben ze dikke pech daar.
Lizzy schreef: ↑wo 05 jul 2023, 11:04 Wat zei je "kijk ff naar buiten"??Ik heb dr nog net niet uitgelachen. Echt, ik wil mijn best doen om te komen werken, zeker in de dienst belangrijk. Een dagdienst lost zich vaak zelf wel op. Maar de bomen liggen overal op snelwegen, er vliegt vanalles rond en de trein rijdt niet.
Kaela schreef: ↑wo 05 jul 2023, 14:54 Ik vind het met dit soort dingen altijd zo rot dat een werkgever zoveel dwang kan uitoefenen dat je toch moet komen. Ik snap echt wel dat veel werk niet zomaar kan stil komen te liggen. Maar het is uiteindelijk wel jouw lijf en leden waar je risico mee gaat lopen.Sam werkt natuurlijk wel in een ziekenhuis.. Toch Sam? Nog steeds he ?
Kom veilig thuis Sam!