Super queen B, we wensen heel hard dat je nog heel lang mag doortellen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ina schreef:Nog even ons seniortje in het zonnetje zettenVan harte gefeliciteerd, 14 jaar, een respectabele leeftijd.... de dame is afgelopen maandag 14 jaar geworden
:
Ina schreef: ↑do 17 aug 2023, 11:38 Nog even ons seniortje in het zonnetje zettenProficiat! Het "taartje" heeft haar vast goed gesmaakt.... de dame is afgelopen maandag 14 jaar geworden
Ondanks haar Cushing (en bijkomende kwakkels) stiefelt ze nog steeds vrolijk door en verbaast ze vriend en vijand (die ze niet heeft) met haar nog steeds aanwezigheid
![]()
Lekker zo doorgaan meis, blijf ons nog maar heel lang verbazen![]()
rosmin schreef: ↑do 17 aug 2023, 14:02 Wat je vertelt over het eten, is hier net zo, met name in de ochtend.Dat klinkt inderdaad idem dito als mijn dame .... ik ben nu begonnen met Cholodin (schrijf je dat zo???) om te zien of dat haar 'suffe hoofd' in de ochtend misschien goed doet.
Vanwege medicatie heeft Rox, nu 15,7 jaar, haar eten 's morgens nodig; ik pimp haar gemalen barf 's morgens op met een paar schepjes goedkoop blikvoer. Door de geur begint ze dan meestal te eten en dan gaat ongeveer driekwart bak op.
Rest van het eten gooi ik bij haar avondmaaltijd. die ze zonder problemen en zonder gepimp snel naar binnen werkt. Wat het nu is dat ze 's morgens zo miept weet ik niet. Soms denk ik pijn in haar tanden, dan weer denk ik dat ze de weg even kwijt is, oja wat moet ik met eten doen? En dan denk ik dat ze nog te slaperig is ...
Ach op deze leeftijd mag ze miepen, ik ben blij dat ze uiteindelijk lekker eet; verder is ze nog steeds een lief blij ei, soms wankel op d'r pootjes, dan weer vrolijk rennend, dan weer de neus in de wind en geuren snuivend en vooral lang slapen. Ze kan wel minder goed alleen thuis blijven, wordt dan onrustig.
Anne in Zweden schreef: ↑do 17 aug 2023, 14:45 Gefeliciteerd met Misty, Ina! Wat ziet ze er nog goed uit voor haar leeftijd, ze is nauwelijks grijs! Of heeft ze haar foto's stiekem bijgewerkt?Heel hip een filtertje er over gelegd![]()