Zo, ik ben bijgelezen!
Ik had even een druk weekend dus ik liep wat achter hier.
Allereerst @ Sam, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Heel fijn als je er op alle vlakken op vooruit gaat.
@ Hedwich: Fijn dat deze hobbel overwonnen is! Ik wens je alvast heel veel sterkte met de volgende hobbels die nog voor je liggen

. Ik weet helaas maar al te goed wat je doormaakt.
Goed dat ze alert zijn op neuropathie. Ik heb dat aan mijn laatste serie chemo's overgehouden en fijn is dat niet. Gelukkig heb ik het alleen in mijn voeten en dan vooral in mijn linkervoet en niet in mijn handen. En ik heb het ook niet overgehouden aan mijn behandeling tegen borstkanker 13 jaar geleden, maar aan mijn 2e kankerdiagnose 3 jaar terug. Tijdens mijn behandeltraject tegen borstkanker kreeg ik destijds een serie behandelingen met Taxotere en daar kreeg ik wel een doof gevoel en tintelingen van in mijn voeten, maar dat is naderhand weer helemaal weggetrokken.
@ CindyMayella: Dat zijn de betere uitslagen!
En dan even mijn eigen geluksmomentjes: De overstap van oxycodon naar fentanylpleisters is een goed besluit geweest. Ik heb minder bijwerkingen. Daar komt bij dat ik afgelopen donderdag weer een behandeling op de pijnpoli heb gehad. Dit keer heb ik een ruggenprik gehad. Dat is goed verlopen en zowaar is de pijn direct minder geworden. Ik slaap ineens door tot de volgende ochtend zonder na een paar uurtjes slaap wakker te worden omdat de pijnmedicatie uitgewerkt is!
En minder pijn kwam heel goed van pas, want we zijn een weekend weg geweest. Mijn vader heeft voor 2 weken een huisje gehuurd op de Veluwe en vindt het dan leuk als we langskomen, dus zijn we vrijdagavond naar Eerbeek gereden. En komend weekend gaan we weer.
Afgelopen zondag vanuit Eerbeek naar Woerden gereden, waar ik het wedstrijdsecretariaat van een ABC-teamwedstrijd voor bouviers voor mijn rekening heb genomen. Het blijft jammer dat ik zelf niet meer actief kan zijn in de hondensport, maar ik mocht van het UWV wat vrijwilligerswerk gaan doen en dus heb ik ervoor gekozen om dan op deze manier toch nog betrokken te blijven. Hoewel het wel erg warm was voor mens en hond, is het toch een geslaagde dag geweest. Er waren schaduwplekken voor de honden gemaakt en waterbadjes waarin je je hond even kon laten afkoelen. Op die ,manier was het toch nog wel te doen.