Beterschap met je pols
Angelique!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sonja schreef: ↑di 09 mei 2023, 14:59 Ik hoop inderdaad ook dat er nog wat meer mogelijk is op het gebied van pijnbestrijding. Afgelopen nacht ben ik rond 2 uur in slaap gevallen en om kwart over 4 was ik alweer wakker.Inderdaad alleen maar goed dat er een controlescan wordt gemaakt, maar ook dat is toch weer erg spannend en de wachtlijsten maken het niet makkelijker.![]()
Amytriptiline slik ik inderdaad ook, maar het helpt dus niet voldoende.
Het is balen dat de wachtlijst op de pijnpoli ook zo lang is. Maar voor nu is het plan: Eerst de uitslag van de controlescan afwachten. Het is immers ook mogelijk dat er weer sprake is van tumorgroei en dat kan dan op een zenuw drukken. Is dat niet het geval dan heb ik volgende week een afspraak voor een iontoforesebehandeling. Helpt dat niet voldoende, dan ga ik terug naar de neuroloog om te onderzoeken of er naast de pudenduszenuw ook nog een andere zenuw aangetast is. De klachten die ik nu in mijn been heb lijken meer op een geïrriteerde ischiadicus zenuw.
Ik heb als gevolg van alle bestralingen en chemotherapie sowieso al langere tijd last van een pijnloze neuropathie. Mijn linkervoet en de achterkant van mijn bovenbeen voelen 'dood' aan als ik de huid aanraak.
Mocht het allemaal geen verbetering opleveren, dan ga ik inderdaad terug naar de arts van de pijnpoli om te zien of er nog wat te sleutelen valt aan de medicatie.
Maar al met al duurt het allemaal veel te lang naar mijn zin en dat slechte slapen sloopt me.
Siberienne schreef: ↑di 09 mei 2023, 15:34 Beterschap met je polsDank.
Angelique!
Siberienne schreef: ↑di 09 mei 2023, 15:34 Er is een ‘alternatieve’ mogelijkheid voor zenuwpijnen : neuroprolotherapie. Dat zijn injecties met een glucose oplossing die de zwelling van een zenuw kunnen minderen. Wordt weinig toegepast in NL, maar ik zie dat het Maxima medisch centrum, afdeling sportgeneeskunde het nu aanbied. (Is in NL gekomen via een paar sportartsen, Oa mijn meneer heeft er ook mee gewerkt). https://www.mmc.nl/sportgeneeskunde/aan ... otherapie/Klinkt interessant! Ik ga het even in mijn achterhoofd houden voor als mijn huidige traject niks oplevert. Bedankt voor de tip!
Deze therapeut gebruikt het ook: https://www.edwinachterberg.nl/ (kennis van mijn meneer - ik zal nog even checken of hij ‘goed’ is)
Charlie Angel schreef: ↑di 09 mei 2023, 15:52 Inderdaad alleen maar goed dat er een controlescan wordt gemaakt, maar ook dat is toch weer erg spannend en de wachtlijsten maken het niet makkelijker.Dankjewel!
Dat niet slapen is gewoon funest, dat breekt zo op. Bij mij is het al vele jaren zo'n 3 uur per nacht en dan niet achter elkaar die 3 uur. Daarom wordt je ook zo in en in moe. Jij hebt al genoeg ellende en pijn gehad, dus ik hoop wel dat ze nu goed iets voor je kunnen gaan doen, al is het weer wachten voor nu.
Ik den k aan je en voor nu een dikke knuffel.![]()
ik weet, je hebt daar niets aan, maar het is oprecht.![]()
sam28 schreef: ↑wo 10 mei 2023, 13:31 Kolere!!!!!!! Is mijn eigen kno arts ziek.Gaat ook niet lekker zo.
Toen ik ze belde bleek de eerste plek 24 mei te zijn! Ja dahaag! Er Kwam Bloed Uit!
Ja nou, euh. Dan kan het morgen wel om 12.10 bij een vervangerDe vorige vervanger wist ook niet wat ze ermee aan moest. Dus ik ben benieuwd
Dus nu moet ik ook nog een paar uur opnemen aan vrije uren want terug gaan en werken tussen 14-16u is wat onzinnig.
Ronald schreef: ↑do 11 mei 2023, 13:07 Wat dat betreft ben ik wel wat assertiever geworden. En ik heb geleerd dat je zelf op tijd op een rem moet trappen omdat niemand anders het voor je doet.Heel goed Ronald, maar het blijft inderdaad zoveel energie kosten.
Pfffff.... Het kost wel weer energie. Ik ga van het weekend maar lekker motorrijden!