sam28 schreef: ↑zo 07 mei 2023, 09:41 Ik moet ff serieus klagen over mijn oor.Wauw, die oren van jou zijn wel serieus vervelend (een understatement) aan het doen zeg.![]()
2 weken geleden heb ik een buis in mijn trommelvlies gekregen. Ik had een klein buisje maar die verstopte steeds vanwege vocht. Nu moest deze grotere onder narcose geplaatst worden.
Ik werd wakker en had direct veel pijn, daar nog morfine voor gekregen waarop ik de recoveryverpleegkundige die de morfine kwam checken hoorde zeggen: "voor een buisje???!!!!". Ik was te gaar om te reageren maar het zit me wel dwars omdat ik me vaak een aansteller vind.. Maar goed, daar ging het niet om.
Ik kreeg steeds meer pijn en afgelopen/vorige week maandag heb ik de poli gebeld hiermee. Daar werd nog wat ingewikkeld gedaan want ja, gewoon ff afwachten. Maar omdat ik aandrong kreeg ik een plek op woensdag bij een vervanger (mijne was op vakantie).
Die KNO wist niet wat ze er mee aan moest, het buisje leek niet op de plek te zitten en er zat een laag bloed op mijn trommelvlies.
Ze heeft geprobeerd het buisje te pakken maar het zat vast ergens en deed teveel pijn. Ik heb een druppel gekregen en moet komende woensdag terug als mijn eigen KNO van vakantie terug is.
Nu is het zo dat er sinds gister bloed uit mijn oor komt. Dat lijkt me niet goed![]()
Het zat ook in mijn kussen en is helder rood. Niks ouds bij dus. Ik voel het nu ook nog lopen in mijn oor. Het zal niet veel zijn maar ik maak me er wel zorgen om.
Ik ben ook in dubio, morgen bellen of niet. Ze hebben me een extra plek gegeven bovenop het normale spreekuur op woensdag omdat hij verder ramvol zat en de urgentie ook bij de afsprakenbalie wel duidelijk was.
Ik maak me wel zorgen en ben gestopt met de druppel, ook omdat die nogal veel pijn doet bij het druppelen en ik heb het gevoel dat die het erger maakt.
Als ik jou was zou ik in ieder geval morgen bellen en aangeven dat er al een urgentie afspraak gepland staat voor woensdag, maar dat je nu een lopend bloedoor hebt en dat het druppelen extra klachten geeft.
En als je er vandaag echt naar van bent en ruggespraak wilt kan je altijd vandaag al gaan bellen, zal waarschijnlijk niks opleveren, maar dan heb je het maar gemeld en staat het genoteerd.
Veel sterkte, hopelijk knapt het vandaag wat op en kan je 'rustig' tot woensdag wachten, maar ik zou echt niet schromen om er hoe dan ook een telefoontje aan te wagen als je ongerust blijft.....die urgente afspraak voor woensdag is tenslotte niet voor niks er tussen gepropt....er zit duidelijk iets niet goed.