Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑di 31 jan 2023, 15:06 Balen inderdaad, maar het is gewoon niet anders. Dit was duidelijk een niet-match. Leuke vrouw om te zien, leuke vrouw om gezellig mee uit eten te gaan en wat te drinken, maar er werd niet helemaal eerlijk gedaan over dingen.Gelijk heb je . Oneerlijke mensen , dat levert je niks op . En dan maar beter nu in een pril stadium
En dan is het voor mij klaar.
sam28 schreef: ↑di 14 feb 2023, 18:57 Ik heb afgelopen weekend een zeer geslaagde eerste date gehad.Oh leuk Sam! Nou, ben benieuwd wat jullie gaan doen morgenZe woont op 15min lopen van mij. We zijn naar de kroeg geweest en daarna was het ineens laat. Laten we het erop houden dat ze een mooi huis heeft
![]()
Donderdag hebben we weer afgesproken, ik moet nog iets leuk verzinnen om te gaan doen en ben even inspiratieloos. Maar dat komt vast wel goed.
sam28 schreef: ↑di 14 feb 2023, 18:57 Ik heb afgelopen weekend een zeer geslaagde eerste date gehad.Je bent toch net verhuisd? Heb je niet iets te schilderen of zo?Ze woont op 15min lopen van mij. We zijn naar de kroeg geweest en daarna was het ineens laat. Laten we het erop houden dat ze een mooi huis heeft
![]()
Donderdag hebben we weer afgesproken, ik moet nog iets leuk verzinnen om te gaan doen en ben even inspiratieloos. Maar dat komt vast wel goed.