Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door CindyMayella
:bigarmhug: …..

Ik heb ondertussen ook weer wat dates gehad…. Met 1 app en bel ik regelmatig en we hebben elkaar 2x ontmoet….. Meneer is 10 jaar alleen geweest en is (internationaal) vrachtwagenchauffeur, dus is alleen in het weekend thuis en heeft het dan ook erg druk….. We zijn elkaar nog steeds aan het leren kennen…..
Door smulpaap
Ronald schreef: di 31 jan 2023, 15:06 Balen inderdaad, maar het is gewoon niet anders. Dit was duidelijk een niet-match. Leuke vrouw om te zien, leuke vrouw om gezellig mee uit eten te gaan en wat te drinken, maar er werd niet helemaal eerlijk gedaan over dingen.
En dan is het voor mij klaar.
Gelijk heb je . Oneerlijke mensen , dat levert je niks op . En dan maar beter nu in een pril stadium
Door sam28
Ik heb afgelopen weekend een zeer geslaagde eerste date gehad. :D Ze woont op 15min lopen van mij. We zijn naar de kroeg geweest en daarna was het ineens laat. Laten we het erop houden dat ze een mooi huis heeft ;D
Donderdag hebben we weer afgesproken, ik moet nog iets leuk verzinnen om te gaan doen en ben even inspiratieloos. Maar dat komt vast wel goed.
Door Lizzy
sam28 schreef: di 14 feb 2023, 18:57 Ik heb afgelopen weekend een zeer geslaagde eerste date gehad. :D Ze woont op 15min lopen van mij. We zijn naar de kroeg geweest en daarna was het ineens laat. Laten we het erop houden dat ze een mooi huis heeft ;D
Donderdag hebben we weer afgesproken, ik moet nog iets leuk verzinnen om te gaan doen en ben even inspiratieloos. Maar dat komt vast wel goed.
Oh leuk Sam! Nou, ben benieuwd wat jullie gaan doen morgen :biggrin2:
sam28 schreef: di 14 feb 2023, 18:57 Ik heb afgelopen weekend een zeer geslaagde eerste date gehad. :D Ze woont op 15min lopen van mij. We zijn naar de kroeg geweest en daarna was het ineens laat. Laten we het erop houden dat ze een mooi huis heeft ;D
Je bent toch net verhuisd? Heb je niet iets te schilderen of zo? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door