Al begint voor mij het echte voorjaar wanneer de scholeksters en de kieviten en grutto's weer te horen zijn

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: ↑wo 08 feb 2023, 17:26 Ik heb eindelijk zulke gehandicapte ogen dat ik mijn lenzen vergoed krijg op medische indicatieJeetje![]()
Wat heeellll fijn is, want de enige mogelijke lenzen kostten mij 70 euro per maand. Naast dat ik er ook nog een bril bij nodig heb, en oogdruppels, was dat wel echt een flink bedrag.
Ina schreef: ↑do 09 feb 2023, 15:20 JeetjeJa, misschien wel. Ik heb me er al over ingelezen, maar ik durf nog niet helemaal. Ook omdat mijn ogen nog steeds wat achteruit blijken te gaan (en de laatste keer schol dat blijkbaar dus een heel punt! Waardoor mijn vorige lenzen niet meer tot die sterkte gingen).....kom je niet in aanmerking voor laseren of implantaten.
Vooral die laatste kan ik je echt aanraden, klinkt spannend, maar stelt echt niks voor en voor altijd af van lenzen + leesbril en als je pech hebt ook nog een veraf bril![]()
baileys schreef: ↑zo 09 okt 2022, 13:09 Gisteren hebben Rees en ik een proefles detectie gedaan. En nou kan je als baas van je 14,5 jaar oude hond wel bedenken tot dat leuk is. Maar nog leuker is als dan blijkt tot je hond het super leuk vind.Afgelopen donderdag heeft mijn knappe smurf haar detectie diploma gehaald
Nog leuker is als de juf en passant nog laat vallen tot je hondje een natuurtalent is. De glim je nog harder als de grootste glimworm.