Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Zo zag ik afgelopen vrijdag de sneeuwklokjes in bloei staan en zag ik gisteren de eerste krokussen bijna tot bloei komen :cool: Ook de eenden in het water waren alweer druk met het uitvoeren van hun paringsdansen.
Al begint voor mij het echte voorjaar wanneer de scholeksters en de kieviten en grutto's weer te horen zijn ;)
Door hannabelgje
Hier staat heel de voortuin aan 1 kant vol met krokusjes en komen er overal narcissen op. Ik word daar zo blij van.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door smulpaap
Tut net :biggrin2:
Vanochtend een kleine ronde van 20 min gelopen . Gister flink gewandeld , en straks naar de hydro . Dus even rustig aan nu
Ze kwam net eens kijken, staat er nog iets op het programma , gaan we weg ::)
Ik had de handdoek alvast gepakt , kwam ze dansend achter me aan . Heuh de handdoek , ik ga straks naar juf Linde :biggrin2:
Door Ina
eelke schreef: wo 08 feb 2023, 17:26 Ik heb eindelijk zulke gehandicapte ogen dat ik mijn lenzen vergoed krijg op medische indicatie :D

Wat heeellll fijn is, want de enige mogelijke lenzen kostten mij 70 euro per maand. Naast dat ik er ook nog een bril bij nodig heb, en oogdruppels, was dat wel echt een flink bedrag.
Jeetje :o ....kom je niet in aanmerking voor laseren of implantaten.
Vooral die laatste kan ik je echt aanraden, klinkt spannend, maar stelt echt niks voor en voor altijd af van lenzen + leesbril en als je pech hebt ook nog een veraf bril :'(
Door Kaela
Wat een geld Eelke, dat is heel fijn dat het vergoed gaat worden!

Wij hadden een kapotte kinderwagen. Eerst half kapot en was al in contact met de winkel voor een oplossing. Vanmorgen ging het helemaal kapot en aangezien ik al Drachten moest zijn maar even op de gok de winkel in gelopen. Heb ik gewoon een heel nieuw frame gekregen zodat ik niet een poos zonder wagen of met een leenwagen zou zitten. Echt topservice, heel blij mee!
Door eelke
Ina schreef: do 09 feb 2023, 15:20 Jeetje :o ....kom je niet in aanmerking voor laseren of implantaten.
Vooral die laatste kan ik je echt aanraden, klinkt spannend, maar stelt echt niks voor en voor altijd af van lenzen + leesbril en als je pech hebt ook nog een veraf bril :'(
Ja, misschien wel. Ik heb me er al over ingelezen, maar ik durf nog niet helemaal. Ook omdat mijn ogen nog steeds wat achteruit blijken te gaan (en de laatste keer schol dat blijkbaar dus een heel punt! Waardoor mijn vorige lenzen niet meer tot die sterkte gingen).
En er zijn ook wat meer oogproblemen in de familie, netvliesloslating enzo, en ik weet ook niet of dat dan een extra risico is. De oogarts uit het ziekenhuis kon me er niet echt over adviseren omdat die implantaten in een kliniek gedaan worden. Waar je dan zelf het consult moet betalen, wat op zich niet erg is, maar het komt zo commercieel over wat ik dan weer dat vind voor medische zorg.

Nu heb ik in ieder geval weer even tijd, dit type lenzen kan gelukkig nog wel wat sterker.
Door Tibbies
Mijn geluksmoment was gisteren. Eindelijk aan beide voeten geopereerd aan HV. Het is tot nu toe 100% meegevallen. Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Too
Ooh Tibbies ... 2 tegelijk :o
Dan ben je er wel in één keer van af, wat zal jij straks lekker lopen.
Mag je met 2 verbandpootjes ook al wat lopen?
Door - pien -
Tibbies schreef: za 11 feb 2023, 14:33 Mijn geluksmoment was gisteren. Eindelijk aan beide voeten geopereerd aan HV. Het is tot nu toe 100% meegevallen. Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die pijlen ook :biggrin2: fijn dat je er blij mee bent!
Beterschap gewenst!
Door baileys
baileys schreef: zo 09 okt 2022, 13:09 Gisteren hebben Rees en ik een proefles detectie gedaan. En nou kan je als baas van je 14,5 jaar oude hond wel bedenken tot dat leuk is. Maar nog leuker is als dan blijkt tot je hond het super leuk vind.
Nog leuker is als de juf en passant nog laat vallen tot je hondje een natuurtalent is. De glim je nog harder als de grootste glimworm.
Afgelopen donderdag heeft mijn knappe smurf haar detectie diploma gehaald :D :D
En uiteraard hebben we ons aangemeld voor de volgende cursus.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door