Oooh wat een happy einde!! Wat is je dat gegund!!!!
(ik ga morgen op date 3, veel zin in!)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑zo 18 dec 2022, 10:18 Date 3 gehad. We hebben een plons in zee gedaanDat lijkt me best wel brrrr...Daarna snel afdrogen en met warme thee uit de wind gaan zitten. Was erg leuk. Lekker gewandeld ook.
Daarna ben ik blijven eten en was ik pas laat thuis.![]()
Erg geslaagd.
De komende weken ga ik natuurlijk verhuizen en gaat zij dr baan opzeggen en een week weg, dus weten we even niet wanneer we elkaar weer gaan zien.![]()
hannabelgje schreef:Wij zijn vandaag onze trouwringen uit gaan kiezen. Ivm het budget zijn we voor zilver gegaan. Het zijn prachtige ringen.Maakt toch niet uit, zilver of goud???? Als jullie maar gelukkig zijn
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
hannabelgje schreef: ↑zo 18 dec 2022, 15:42 Wij zijn vandaag onze trouwringen uit gaan kiezen. Ivm het budget zijn we voor zilver gegaan. Het zijn prachtige ringen.Wat een heerlijk bericht weer, Hanna. En zilver of goud? Ach... liefde is het belangrijkste!
sam28 schreef: ↑zo 18 dec 2022, 10:18 Date 3 gehad. We hebben een plons in zee gedaanDaarna snel afdrogen en met warme thee uit de wind gaan zitten. Was erg leuk. Lekker gewandeld ook.
Daarna ben ik blijven eten en was ik pas laat thuis.![]()
Erg geslaagd.
De komende weken ga ik natuurlijk verhuizen en gaat zij dr baan opzeggen en een week weg, dus weten we even niet wanneer we elkaar weer gaan zien.![]()
Ronald schreef: Wat een heerlijk bericht weer, Hanna. En zilver of goud? Ach... liefde is het belangrijkste!Dit dus.