Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Wat heerlijk, al deze mooie verhalen over trouwen, daten, leuke dates, super leukte dates, dikke liefdes, prille liefdes, etc. Ik geniet zeer van jullie verhalen, echt prachtig!
Door sam28
Date 3 gehad. We hebben een plons in zee gedaan :o Daarna snel afdrogen en met warme thee uit de wind gaan zitten. Was erg leuk. Lekker gewandeld ook.
Daarna ben ik blijven eten en was ik pas laat thuis. :biggrin2:

Erg geslaagd.
De komende weken ga ik natuurlijk verhuizen en gaat zij dr baan opzeggen en een week weg, dus weten we even niet wanneer we elkaar weer gaan zien. :)
Door Sonja
sam28 schreef: zo 18 dec 2022, 10:18 Date 3 gehad. We hebben een plons in zee gedaan :o Daarna snel afdrogen en met warme thee uit de wind gaan zitten. Was erg leuk. Lekker gewandeld ook.

Erg geslaagd.
De komende weken ga ik natuurlijk verhuizen en gaat zij dr baan opzeggen en een week weg, dus weten we even niet wanneer we elkaar weer gaan zien. :)
Dat lijkt me best wel brrrr... ::) Maar fijn dat je het leuk vond! :biggrin2:
Door CindyMayella
Fijn Sam :-* …..

Ik had gister een 50 jarig huwelijksfeestje (etentje) van oom en tante van mn date….. Werd dus meteen in het diepe gegooid met het ontmoeten van zn familie…. maar was erg gezellig; zn moeder kwam meteen bij me staan om me gerust te stellen…. Was heel fijn…… Daarna bij hem geslapen, al wat je slapen kunt noemen ;) ….. En vanochtend na ontbijt en koffie een heerlijke wandeling gemaakt van een uur…… Ook fijne gesprekken gehad…. Nu thuis en nog een weekje vrij (mn vrije dagen opmaken ;D )….. 2de kerstdag, als zn kids naar hun moeder zijn, komt ie bij mij eten….. Oud en nieuw is nog ff een vraagteken, maar dat komt ook wel goed ;D …..
Door CindyMayella
hannabelgje schreef:Wij zijn vandaag onze trouwringen uit gaan kiezen. Ivm het budget zijn we voor zilver gegaan. Het zijn prachtige ringen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Maakt toch niet uit, zilver of goud???? Als jullie maar gelukkig zijn :-*
Door Ronald
hannabelgje schreef: zo 18 dec 2022, 15:42 Wij zijn vandaag onze trouwringen uit gaan kiezen. Ivm het budget zijn we voor zilver gegaan. Het zijn prachtige ringen.
Wat een heerlijk bericht weer, Hanna. En zilver of goud? Ach... liefde is het belangrijkste!
Door smulpaap
sam28 schreef: zo 18 dec 2022, 10:18 Date 3 gehad. We hebben een plons in zee gedaan :o Daarna snel afdrogen en met warme thee uit de wind gaan zitten. Was erg leuk. Lekker gewandeld ook.

Erg geslaagd.
;D ;D
Leuke date dus :biggrin2:
Door smulpaap
Zo dan ! Wat flink ::)
Zoiets is te verwachten van een puber , niet van een volwassen vent . Maar ja , je weet maar weer wat voor vlees je in de kuip hebt
Wat een afknapper Cindy, heel veel sterkte meis :-* knap ruk , net voor de feestdagen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door