Kaela schreef: ↑zo 23 okt 2022, 08:41
De test bestaat uit twee dagen en ze krijgt een dag daarvan koemelk. Dus als het goed is, krijgt ze komende maandag alleen haar eigen voeding en zal ze nergens last van hebben.
Ik vind een keer ook meer dan genoeg hoor, het is echt belabberd dat ze dit niet op een andere manier kunnen onderzoeken. En eigenlijk is het heel stom, want wij hebben weken symptomen geroepen, hebben uiteindelijk de juiste voeding gekregen en toen ging het beter. Nu de test en omdat ze vertraagd reageert, heb ik gebeld om de symptomen door te geven. Zij hebben er weer niets van gezien. Als je het echt goed wil doen, hou je mama en kind een nacht in het ziekenhuis en observeer je zelf. Wat voegt deze ellende nou toe?
Nou ja, 1 keertje provoceren snap ik nog.
Al zou je dan idd verwachten dat ze je opvolgen. En vind ik het vreselijk zielig.. Maar zonder gecontroleerde provocatie weet je't nooit echt zeker. Dat snap ik wel.
En die 2e test snap ik na je uitleg dan ook. Dat is ter controle van de andere omstandigheden. De rest moet hetzelfde zijn, enkel de voeding moet anders zijn. Zodat het niet vb aan de autorit of het ziekenhuis oid ligt.
Das wel goed, dat ze dat doen.
Er zijn wel vaak dingen die verkeerd geïnterpreteerd worden als je't op gevoel doet. Zeker als je'r zo dicht bij staat.
Dat je iets ziet en ergens aan toewijst maar de eigenlijke oorzaak ligt elders. Er zijn ook bakken mensen die vanaf de eerste keer een conclusie trekken. Niet dat jullie daarbij horen, maar sommige mensen dus wel.
Ik duim dat ze deze week dan heerlijk lief en rustig blijft.