Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Ronald schreef: za 15 okt 2022, 11:47 Au! Sterkte voor jou en kind.
Dankjewel! Gelukkig valt de pijn nu mee. Hij heeft ook goed geslapen.
Maar hij baalt wel dat hij nu niet naar schaatstraining kan.
Door Kaela
Getsie Sonja, daar zijn jullie mooi klaar mee. Hij met de pijn en behandeling, jij met de rekening. Balen!
Door Sonja
Kaela schreef: za 15 okt 2022, 12:20 Getsie Sonja, daar zijn jullie mooi klaar mee. Hij met de pijn en behandeling, jij met de rekening. Balen!
Kinderen t/m 18 jaar zijn gratis verzekerd voor reguliere tandzorg. Ik weet niet of er iets bij zit dat ze nu hebben gedaan dat niet onder reguliere zorg valt, maar aangezien het er niet naar uitziet dat er dingen als bruggen of kronen nodig zijn verwacht ik geen hele hoge rekening.
Door Kaela
Sonja schreef: za 15 okt 2022, 12:29 Kinderen t/m 18 jaar zijn gratis verzekerd voor reguliere tandzorg. Ik weet niet of er iets bij zit dat ze nu hebben gedaan dat niet onder reguliere zorg valt, maar aangezien het er niet naar uitziet dat er dingen als bruggen of kronen nodig zijn verwacht ik geen hele hoge rekening.
Dat scheelt dan weer. Maar leuk is het nog steeds niet voor het mannetje. Kan ie nu wel een beetje eten?
Door Sonja
Kaela schreef: za 15 okt 2022, 13:32 Dat scheelt dan weer. Maar leuk is het nog steeds niet voor het mannetje. Kan ie nu wel een beetje eten?
Nee, en het is gewoon zo zonde van zijn gebit. :'(
Hij kan niks afhappen, maar hij kan wel kauwen. Dus een beetje zachte dingen die je in stukjes kan snijden lukt wel.
Door rosmin
Ziek geworden, misselijk en overgeven...
Toch maar testje, geen corona, maar "gewone" buikgriep...
was even vergeten hoe moe en beroerd je daarvan kan worden.
Door pearlsofpassion
Je bent niet alleen! Er zijn bergen mensen die dat vergeten lijken..

Beterschap! Het is nooit leuk. Hopelijk is het met een paar dagen rust over..
Door smulpaap
rosmin schreef: di 18 okt 2022, 12:23 Ziek geworden, misselijk en overgeven...
Toch maar testje, geen corona, maar "gewone" buikgriep...
was even vergeten hoe moe en beroerd je daarvan kan worden.
Oh bah , akelig hoor
Beterschap
Door Sonja
Echt alles gaat hier achter elkaar kapot. Het één is nog niet gerepareerd of vervangen, of het volgende begeeft het. Vorige week begaf de broodbakmachine het, sinds gisteren heb ik een nieuwe. Begeeft vanavond de magnetron het. >:(
En nu gebruik ik dat ding niet eens zo vaak voor voedsel, maar wel voor het opwarmen van pittenzakjes. :-\
Door Hylos
Sonja schreef: wo 19 okt 2022, 00:48 Echt alles gaat hier achter elkaar kapot. Het één is nog niet gerepareerd of vervangen, of het volgende begeeft het. Vorige week begaf de broodbakmachine het, sinds gisteren heb ik een nieuwe. Begeeft vanavond de magnetron het. >:(
En nu gebruik ik dat ding niet eens zo vaak voor voedsel, maar wel voor het opwarmen van pittenzakjes. :-\
En er was al van alles gesneuveld toch?
Vreemd hoor, je zou bijna denken dat er iets met stroompieken gebeurt.
Door doranto
Sonja schreef: wo 19 okt 2022, 00:48 Echt alles gaat hier achter elkaar kapot. Het één is nog niet gerepareerd of vervangen, of het volgende begeeft het. Vorige week begaf de broodbakmachine het, sinds gisteren heb ik een nieuwe. Begeeft vanavond de magnetron het. >:(
Als er in korte tijd meerdere apparaten kapot gaan, zou er iets met de nul aansluiting van de 3 fase aan de hand kunnen zijn, dat die geen goed contact maakt ofzo. Misschien voor de zekerheid even iemand naar laten kijken?
Door Sonja
Nou, ik houd het gewoon op dikke pech. Want op het lijstje met dingen die kapot gingen staan ook dingen die niet op de stroom zijn aangesloten. Zo hadden we kort achter elkaar 2 kapotte autovoorruiten.
Die magnetron was al vrij oud en van de broodbakmachine bleek achteraf de kneedarm vastgelopen. Tja, als je 'm dan op de timer zet heb je dus niet door dat dat ding staat door te branden. :-\

En als ik dan even door mag gaan met klagen: De auto moest voor een beurt en omdat we ook de kilometerstand naderen waarop de distributieriem moet worden vervangen dus maar een afspraak gemaakt voor beiden. De dealer in Breda had op korte termijn geen tijd, maar die in Waalwijk wel, dus daar maar ingepland. Dan kon het al voor de vakantie.
Dus vanochtend vroeg die auto neergezet in Waalwijk, krijgen we om half 2 een telefoontje: Of het wel echt nodig was dat de auto een beurt kreeg, want het was nog niet zo lang geleden?
Nee, we hebben geld teveel en plannen zinloze beurten in! ::) We hebben gewoon in korte tijd veel kilometers gereden, dus het is echt wel nodig. En o, moest ook de distributieriem worden vervangen? Dat hebben we even over het hoofd gezien. Dat halen we niet meer vandaag, dus u kunt 'm morgen ophalen!
Tja, meneer heeft morgen een bijeenkomst in Luxemburg. Dat is wat ver fietsen.
Dus die auto maar weer opgehaald zonder dat er iets aan gebeurd is. Dat was dus voor Jan Doedel 2x op en neer naar Waalwijk. :-X
Laatst gewijzigd door Sonja op wo 19 okt 2022, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door