Ronald schreef: ↑za 15 okt 2022, 11:47 Au! Sterkte voor jou en kind.Dankjewel! Gelukkig valt de pijn nu mee. Hij heeft ook goed geslapen.
Maar hij baalt wel dat hij nu niet naar schaatstraining kan.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: ↑za 15 okt 2022, 12:20 Getsie Sonja, daar zijn jullie mooi klaar mee. Hij met de pijn en behandeling, jij met de rekening. Balen!Kinderen t/m 18 jaar zijn gratis verzekerd voor reguliere tandzorg. Ik weet niet of er iets bij zit dat ze nu hebben gedaan dat niet onder reguliere zorg valt, maar aangezien het er niet naar uitziet dat er dingen als bruggen of kronen nodig zijn verwacht ik geen hele hoge rekening.
Sonja schreef: ↑za 15 okt 2022, 12:29 Kinderen t/m 18 jaar zijn gratis verzekerd voor reguliere tandzorg. Ik weet niet of er iets bij zit dat ze nu hebben gedaan dat niet onder reguliere zorg valt, maar aangezien het er niet naar uitziet dat er dingen als bruggen of kronen nodig zijn verwacht ik geen hele hoge rekening.Dat scheelt dan weer. Maar leuk is het nog steeds niet voor het mannetje. Kan ie nu wel een beetje eten?
Kaela schreef: ↑za 15 okt 2022, 13:32 Dat scheelt dan weer. Maar leuk is het nog steeds niet voor het mannetje. Kan ie nu wel een beetje eten?Nee, en het is gewoon zo zonde van zijn gebit.
Sonja schreef: ↑wo 19 okt 2022, 00:48 Echt alles gaat hier achter elkaar kapot. Het één is nog niet gerepareerd of vervangen, of het volgende begeeft het. Vorige week begaf de broodbakmachine het, sinds gisteren heb ik een nieuwe. Begeeft vanavond de magnetron het.En er was al van alles gesneuveld toch?![]()
En nu gebruik ik dat ding niet eens zo vaak voor voedsel, maar wel voor het opwarmen van pittenzakjes.![]()
Sonja schreef: ↑wo 19 okt 2022, 00:48 Echt alles gaat hier achter elkaar kapot. Het één is nog niet gerepareerd of vervangen, of het volgende begeeft het. Vorige week begaf de broodbakmachine het, sinds gisteren heb ik een nieuwe. Begeeft vanavond de magnetron het.Als er in korte tijd meerdere apparaten kapot gaan, zou er iets met de nul aansluiting van de 3 fase aan de hand kunnen zijn, dat die geen goed contact maakt ofzo. Misschien voor de zekerheid even iemand naar laten kijken?![]()
En nu gebruik ik dat ding niet eens zo vaak voor voedsel, maar wel voor het opwarmen van pittenzakjes.![]()