Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑do 06 okt 2022, 14:48 Ik geloof dat Oscar van Kaela ook niet alleen thuis kon blijven maar in de auto wel...Bij Honyx is dat ook zo! Valt inderdaad uit te proberen
Valt uit te proberen...
doranto schreef: ↑do 06 okt 2022, 14:50 Bij Honyx is dat ook zo! Valt inderdaad uit te proberen![]()
Maar goed ondanks hij gisteren in de auto de speciale hoes om de achterbank te sparen heeft gesloopt, vind ik hem nog steeds lief, vermoeiend dat ook ....Dat heeft ze geprobeerd maar was ook nog geen onverdeeld succes...
Anne in Zweden schreef: ↑do 06 okt 2022, 14:55 Dat heeft ze geprobeerd maar was ook nog geen onverdeeld succes...Oja, dat had ik inderdaad gelezen.
pearlsofpassion schreef: ↑do 06 okt 2022, 14:48 Ik geloof dat Oscar van Kaela ook niet alleen thuis kon blijven maar in de auto wel...Ja klopt. En die auto kan alles zijn he. Is onderdeel van het programma van Monique, Oscar had de auto tot “hier ben ik veilig ook als de baasjes er niet zijn” plek bestempeld.
Valt uit te proberen...
me and my boys schreef: ↑do 06 okt 2022, 06:49 Ze stuurde me een berichtje dat Jiba veel rustiger in zijn koppie was dat voelde die mevr, dat was de dag dat hij dwars door de hordeur was gegaan uit paniek.Oooh jeetje dat klinkt niet best. Misschien is hij daar zo gevoelig voor dat hij juist in paniek raakt dat “iets” naar hem uitreikt. En is degene die uitreikt niet zo gevoelig dat ze dit door heeft?
Anne in Zweden schreef: ↑do 06 okt 2022, 14:55 Dat heeft ze geprobeerd maar was ook nog geen onverdeeld succes...Oh ja... Juist..
pearlsofpassion schreef: ↑do 06 okt 2022, 11:44 Hij heeft natuurlijk houvast nodig.Ja dat kan ik doen, maar ja alles ruikt toch naar mij in huis denk ik dan.
Een kledingstuk dat naar je ruikt achterlaten, maakt dat nog verschil?
El_Kato schreef: ↑do 06 okt 2022, 16:53 Oooh jeetje dat klinkt niet best. Misschien is hij daar zo gevoelig voor dat hij juist in paniek raakt dat “iets” naar hem uitreikt. En is degene die uitreikt niet zo gevoelig dat ze dit door heeft?Ik weet het echt niet, de eigenaar heeft dagelijks geloof ik contact met die mevr.
Misschien heb ik er ergens overheen gelezen maar waarom is het baasje niet eerlijk tegen je geweest over zijn verlatingsangst? Als ik het goed begrijp zit hij met regelmaat ergens anders en kan hij nergens blijven omdat hij dit gedrag heeft. Had je hem ook als loge genomen als je dit van te voren had geweten? Als het je eigen hond was geweest had je het ook anders aangepakt denk ik… Wellicht dat homeopathie wat rust kan brengen maar als je alles eerst moet overleggen voor akkoord..
yazzie schreef: ↑vr 07 okt 2022, 11:12 Met alleen bachdruppels en een kledingstuk ga je dit probleem niet als in nooit oplossen. Ik snap echt niet dat je dit gaat proberen, zo zielig voor je hond.Heb je het hele topic gelezen?Je hond is extreem in paniek en voelt zich ontzettend onveilig zonder jou. Ga professionele hulp zoeken, blijf bij hem of neem hem mee en overleg vandaag nog met een dierenarts voor medicatie.