Hadden ze gewoon nog geen eten gehad en deden ze daarom zo druk

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef:Ik vanmorgen maar denken dat Charlie en Kaela het zo gezellig vonden dat ik weer bij ze zat.
Hadden ze gewoon nog geen eten gehad en deden ze daarom zo druk
CindyMayella schreef: ↑di 04 okt 2022, 20:24 Morgen wordt de badkamervloer eruit gehaald om de lekkage te kunnen opsporen… Heb ondertussen al 10 dg niet kunnen douchen (op 1 dag na, en toen bleek er toch een lekkage te zitten)… Voel me een beetje erg vies (ook al was ik me met een washandjeEen vriend van mijn vriend had een hele tijd geen douche, die ging naar het lokale zwembad. Of een sportschool? Je zou zo bij mij mogen douche maar dat is een eindje reizen)….
sam28 schreef: ↑di 04 okt 2022, 19:13 Ooh bah Sonja!! Hopelijk blijft het negatief!!Ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik heb 3 maanden geleden al Covid gehad, dus ik zou toch nog enige weerstand moeten hebben. En daarbij voelt dit toch gewoon als een vervelende verkoudheid.
Hier eigen klaag. Er zijn al wat veranderingen geweest op werk die niet tof zijn (o.a een teamleider die NIET functioneert en daarnaast ook een volslagen pannekoek is) maar er gaan er morgen om 16u met een grote zoommeeting meer bekend gemaakt worden. Veranderingen die er waarschijnlijk voor gaan zorgen dat er een hoop anesthesie en chirurgie personeel een andere baan gaat zoeken. Incl mijzelf.
Het houd me bezig terwijl dat onzin is want er is werk genoeg. Ik heb alleen een hekel aan veranderingen en onbekendheid.
Siberienne schreef: ↑di 04 okt 2022, 20:46 Een vriend van mijn vriend had een hele tijd geen douche, die ging naar het lokale zwembad. Of een sportschool? Je zou zo bij mij mogen douche maar dat is een eindje reizenHoorde alleen al dat er bijvoorbeeld voetbalclubs waren die niet meer willen dat er gedouched wordt, kunnen ze ook niet meer betalen nl......![]()
Hopelijk wordt het probleem snel opgelost! (En als het langer duurt, moet de woningbouw dan niet iets regelen / kosten vergoeden? )
sam28 schreef: ↑di 04 okt 2022, 19:13 Ooh bah Sonja!! Hopelijk blijft het negatief!!Ja die onzekerheid en iedere keer dat zwaard boven je hoofd hebben hangen is het ergste eraan.
Hier eigen klaag. Er zijn al wat veranderingen geweest op werk die niet tof zijn (o.a een teamleider die NIET functioneert en daarnaast ook een volslagen pannekoek is) maar er gaan er morgen om 16u met een grote zoommeeting meer bekend gemaakt worden. Veranderingen die er waarschijnlijk voor gaan zorgen dat er een hoop anesthesie en chirurgie personeel een andere baan gaat zoeken. Incl mijzelf.
Het houd me bezig terwijl dat onzin is want er is werk genoeg. Ik heb alleen een hekel aan veranderingen en onbekendheid.