Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik vanmorgen maar denken dat Charlie en Kaela het zo gezellig vonden dat ik weer bij ze zat.

Hadden ze gewoon nog geen eten gehad en deden ze daarom zo druk >:(
Door pike
Kaela schreef: ma 03 okt 2022, 16:19 Ik vanmorgen maar denken dat Charlie en Kaela het zo gezellig vonden dat ik weer bij ze zat.

;D ;D ;D
Door Charlie Angel
Kaela schreef:Ik vanmorgen maar denken dat Charlie en Kaela het zo gezellig vonden dat ik weer bij ze zat.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door Sonja
Yuk. Ik heb een verkoudheid te pakken. Vannacht slecht geslapen daardoor. Veel snot en een hoofd vol watten. Nu ik me weer in een verticale stand bevind en wat paracetamol heb genomen gaat het wel weer een beetje. Nog wel een covid-testje gedaan maar die was gelukkig negatief.
Door sam28
Ooh bah Sonja!! Hopelijk blijft het negatief!!

Hier eigen klaag. Er zijn al wat veranderingen geweest op werk die niet tof zijn (o.a een teamleider die NIET functioneert en daarnaast ook een volslagen pannekoek is) maar er gaan er morgen om 16u met een grote zoommeeting meer bekend gemaakt worden. Veranderingen die er waarschijnlijk voor gaan zorgen dat er een hoop anesthesie en chirurgie personeel een andere baan gaat zoeken. Incl mijzelf.
Het houd me bezig terwijl dat onzin is want er is werk genoeg. Ik heb alleen een hekel aan veranderingen en onbekendheid.
Door Kromfohrlanders
He jakkie. Onzekerheid is nooit leuk. Dat geeft veel te veel ruimte voor zorgen en wat als nou dit of dat...

Hopelijk valt het mee.

Karen
Door CindyMayella
Morgen wordt de badkamervloer eruit gehaald om de lekkage te kunnen opsporen… Heb ondertussen al 10 dg niet kunnen douchen (op 1 dag na, en toen bleek er toch een lekkage te zitten)… Voel me een beetje erg vies (ook al was ik me met een washandje :-\ )….
Door Siberienne
CindyMayella schreef: di 04 okt 2022, 20:24 Morgen wordt de badkamervloer eruit gehaald om de lekkage te kunnen opsporen… Heb ondertussen al 10 dg niet kunnen douchen (op 1 dag na, en toen bleek er toch een lekkage te zitten)… Voel me een beetje erg vies (ook al was ik me met een washandje :-\ )….
Een vriend van mijn vriend had een hele tijd geen douche, die ging naar het lokale zwembad. Of een sportschool? Je zou zo bij mij mogen douche maar dat is een eindje reizen 😉

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost! (En als het langer duurt, moet de woningbouw dan niet iets regelen / kosten vergoeden? )
Door Sonja
sam28 schreef: di 04 okt 2022, 19:13 Ooh bah Sonja!! Hopelijk blijft het negatief!!

Hier eigen klaag. Er zijn al wat veranderingen geweest op werk die niet tof zijn (o.a een teamleider die NIET functioneert en daarnaast ook een volslagen pannekoek is) maar er gaan er morgen om 16u met een grote zoommeeting meer bekend gemaakt worden. Veranderingen die er waarschijnlijk voor gaan zorgen dat er een hoop anesthesie en chirurgie personeel een andere baan gaat zoeken. Incl mijzelf.
Het houd me bezig terwijl dat onzin is want er is werk genoeg. Ik heb alleen een hekel aan veranderingen en onbekendheid.
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik heb 3 maanden geleden al Covid gehad, dus ik zou toch nog enige weerstand moeten hebben. En daarbij voelt dit toch gewoon als een vervelende verkoudheid.

Sterkte morgen met de zoommeeting! Hopelijk valt het mee!
Door Kaio
Siberienne schreef: di 04 okt 2022, 20:46 Een vriend van mijn vriend had een hele tijd geen douche, die ging naar het lokale zwembad. Of een sportschool? Je zou zo bij mij mogen douche maar dat is een eindje reizen 😉

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost! (En als het langer duurt, moet de woningbouw dan niet iets regelen / kosten vergoeden? )
Hoorde alleen al dat er bijvoorbeeld voetbalclubs waren die niet meer willen dat er gedouched wordt, kunnen ze ook niet meer betalen nl......
Mijn crossfit gym heeft er maar eentje douched zich sowieso alleen sporadisch iemand
Door Kaio
sam28 schreef: di 04 okt 2022, 19:13 Ooh bah Sonja!! Hopelijk blijft het negatief!!

Ja die onzekerheid en iedere keer dat zwaard boven je hoofd hebben hangen is het ergste eraan.
Door - pien -
Een jaar geleden ben ik naar de ha (in opleiding) geweest, in verband met pijn in mijn linkerbeen, dan hier en dan daar....
Ik mocht van hem paracetamol slikken en foto's maken vond hij niet nodig.
Maar er was (voor mij) niet duidelijk wat er aan de hand was.
Nu, een jaar later, met nog steeds pijn en ongemak, wilde ik echt weten wat er aan de hand was dus vanmorgen had ik een afspraak.
Mijn eigen ha lepelt zo van het scherm op dat het gaat om 'slijtage van knie en heup' >:(
Ik vermoedde wel dat dat het kon zijn gezien mijn leeftijd maar dat was vorig jaar dus al bekend ::)

Eerst maar naar de fysiotherapeut voor versterkende oefeningen (pas vanaf januari, mijn huidige zorgverzekeraar vergoedt 0 fysio ::) ), opereren kan als het te erg wordt.
En ik ga op zoek naar een supplement. Ik ben ook aan het afvallen dus dat zal misschien ook wat verlichting geven.
Door pearlsofpassion
Mijn ma zweert bij kurkuma voor haar versleten gewrichten.
Ze neemt een supplement met zwarte bes en groenlipmossel bij in maar waarschijnlijk werkt het nog beter als je zelf golden paste maakt.
Door Sonja
Mijn overbuurvrouw is plotseling overleden. Van de week reed ze nog voorbij in haar auto en zwaaide. En nu is ze er zomaar ineens niet meer. :'(

En toen ik vanavond thuis kwam lag er een dode kat hier voor. Aangereden. :'( Ik kende de kat wel. Ze zat hier vaak in de voortuin en ik aaide haar wel eens, maar ik wist niet van wie ze was. Na wat rondvragen toch de eigenaar kunnen inlichten. :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door