Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Ik vind het vandaag ook nog prima te doen maar begreep dat het verderop in de week weer 30gr word. :-[
Hopelijk is het vrijdag weer koel en gaat het regenen want dan heb ik weekend. :biggrin2:
Door dinky89
De 25 graden binnen en buiten is nu goed te doen.
Wel merk ik dat ik totaal geen trek heb maar weet niet in hoeverre dat van de warmte is en in hoeverre het gewoon inpakstress is ::)
Denk dat ik straks weer moet wennen aan lagere temperaturen en het in Noorwegen eerst waarschijnlijk fris vind met de 16/17 graden die er na morgen worden verwacht :biggrin2:
Door Siberienne
dinky89 schreef: ma 22 aug 2022, 17:37 De 25 graden binnen en buiten is nu goed te doen.
Wel merk ik dat ik totaal geen trek heb maar weet niet in hoeverre dat van de warmte is en in hoeverre het gewoon inpakstress is ::)
Denk dat ik straks weer moet wennen aan lagere temperaturen en het in Noorwegen eerst waarschijnlijk fris vind met de 16/17 graden die er na morgen worden verwacht :biggrin2:
Dat zou zomaar kunnen :biggrin2: maar in de zon uit de wind is het dan toch wel erg aangenaam, alleen vind ik het ‘s avonds wel duidelijk afkoelen nu.
Door dinky89
sam28 schreef: ma 22 aug 2022, 19:34 Stuur dat Noorse weer ff deze kant op!!! :biggrin2:
Zal kijken wat ik mee terug kan nemen :biggrin2:
Door eelke
Goh het is nu wel een beetje klaar met afkoelen snachts. Boven is het 25, wat denk ik nog niet super warm is hoor, maar vannacht heb ik er geen graad afgekregen, met de ramen open en ventilator ervoor.

Zit nu beneden met de voordeur open en nu is er een beetje trek. Maar het waait maar amper door, en de warmte zit duidelijk in de muren/meubels.
Door Kaela
Ik heb net mijn dagelijkse mini rondje gewandeld. Ik ben nu gesmolten. En toch was het een lekker rondje.
Door Ronald
Kaela schreef: wo 24 aug 2022, 14:07 Ik heb net mijn dagelijkse mini rondje gewandeld. Ik ben nu gesmolten. En toch was het een lekker rondje.
Is ook wel ongeveer het heetst van de dag hè... ::)

Ik zit te twijfelen. Het valt in huis nog wel redelijk mee, maar buiten is het best wel warm. Zal ik de auto aanslingeren en even een beetje afkoelen? Het ijsje van zonet heeft ook niet echt geholpen.

En het is natuurlijk alweer weekend, maar om nu op het terras te gaan zitten...
Door Kaela
Ronald schreef: wo 24 aug 2022, 15:27 Is ook wel ongeveer het heetst van de dag hè... ::)

Ik zit te twijfelen. Het valt in huis nog wel redelijk mee, maar buiten is het best wel warm. Zal ik de auto aanslingeren en even een beetje afkoelen? Het ijsje van zonet heeft ook niet echt geholpen.

En het is natuurlijk alweer weekend, maar om nu op het terras te gaan zitten...
We zijn net mijn tweede mini rondje gegaan en ook al was het al wat koeler, ik ben wederom aardig gesmolten!

Wat is het bij jou geworden? De airco in de auto of het terras?
Door Ronald
Kaela schreef: wo 24 aug 2022, 19:18 We zijn net mijn tweede mini rondje gegaan en ook al was het al wat koeler, ik ben wederom aardig gesmolten!

Wat is het bij jou geworden? De airco in de auto of het terras?
Geen van beiden. Ik ben in slaap gevallen op de bank... ::)
Door dinky89
Tijdens een break in de autorit ervaarde ik weer eens wat het is om koud te zijn ;D 12,5 graden rond 4 uur s middags bij bewolking is best koud in T-shirt met zomerjas :biggrin2: bij plaats van bestemming was het een fijne 19 graden dus toen kon ik weer in T-shirt buiten zitten :)
Door Kaela
Ronald schreef: wo 24 aug 2022, 20:14 Geen van beiden. Ik ben in slaap gevallen op de bank... ::)
Oooh lekkerrrrr!
Door dinky89
16614208442812849052752826652889.jpg
16614208442812849052752826652889.jpg (2.31 MiB) 3102 keer bekeken
Het regent, het regent.
Zie niet eens meer de overkant van de fjord terwijl het wel heerlijke temperatuur is en ik dus wel lekker buiten zit onder het afdakje ::)
Gelukkig vanmorgen al even de berg op gelopen waar we wel mooi uitzicht hadden voordat de regen kwam. Vrees alleen dat een tripje preikestolen geschrapt wordt want dat is niet leuk met dit weer. Ik doe mijn best de regen naar het zuiden te sturen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door