Hopelijk is het vrijdag weer koel en gaat het regenen want dan heb ik weekend.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
dinky89 schreef: ↑ma 22 aug 2022, 17:37 De 25 graden binnen en buiten is nu goed te doen.Dat zou zomaar kunnen
Wel merk ik dat ik totaal geen trek heb maar weet niet in hoeverre dat van de warmte is en in hoeverre het gewoon inpakstress is![]()
Denk dat ik straks weer moet wennen aan lagere temperaturen en het in Noorwegen eerst waarschijnlijk fris vind met de 16/17 graden die er na morgen worden verwacht![]()
Kaela schreef: ↑wo 24 aug 2022, 14:07 Ik heb net mijn dagelijkse mini rondje gewandeld. Ik ben nu gesmolten. En toch was het een lekker rondje.Is ook wel ongeveer het heetst van de dag hè...
Ronald schreef: ↑wo 24 aug 2022, 15:27 Is ook wel ongeveer het heetst van de dag hè...We zijn net mijn tweede mini rondje gegaan en ook al was het al wat koeler, ik ben wederom aardig gesmolten!![]()
Ik zit te twijfelen. Het valt in huis nog wel redelijk mee, maar buiten is het best wel warm. Zal ik de auto aanslingeren en even een beetje afkoelen? Het ijsje van zonet heeft ook niet echt geholpen.
En het is natuurlijk alweer weekend, maar om nu op het terras te gaan zitten...
Ronald schreef: Geen van beiden. Ik ben in slaap gevallen op de bank...Ook lekker toch.