Er is niets mis met een professional hoor
Ik heb ook direct hulp gezocht , en heb er veel aan gehad . Het is niet makkelijk om het allemaal zelf te verwerken
Milly , wat ontzettend naar . Ik hoop echt dat het goed gaat komen. Sterkte
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MillyMol schreef: ↑ma 18 jul 2022, 21:38 Ik heb natuurlijk wel overwogen om naar NL te gaan. Ik ben aanvullend verzekerd voor zorg in NL via het CAK. Ik zit alleen met de honden: die kunnen niet mee, want ik zou met het vliegtuig moeten. Iemand boodschappen voor je laten doen is één ding. Iemand vragen voor je honden te zorgen is iets heel anders…We kruisten - ja dat kan ik me voorstellen… is er zoiets als ‘Nederlanders in Hongarije’ groep die misschien kan helpen? Nogmaals sterkte!
Siberienne schreef: ↑ma 18 jul 2022, 21:42 Ik heb me er echt tegen verzet, ik had al coaching gehad en yoga therapie en ik was zo klaar met ‘hulpverleners’ en ik was gewoon pissed toen iemand zei ‘wat dacht je vaneen bezoek aan een psychotherapeut’. En ik ben zo blij dat ik achteraf toch gegaan ben. Want nee, er was niks mis met mij (zo voelde het) maar er was zo veel gebeurd dat ik ‘stuk’ was en dan kan het zo fijn zijn met iemand te praten die er voor jou is en die geen emotionele band heeft met de andere betrokkenen. Ik had ook zo’n fijne vrouw. Die me hielp om dingen in perspectief te zien en me ook hielp om voor mezelf op te komen. Ik hoor haar nog zeggen ‘en je gaat GEEN sorry zeggen en NIET toegeven’Zo is het precies. Je kunt gewoon stuk gaan op verschillende manieren, en dan heb je een prof nodig die je helpt genezen. Niks geks aan. Da's alleen maar goed zorgen voor jezelf.![]()
Strekte Cindy!
En jij beterschap Milly! Wat enorm naar zoiets. Kan je evt naar Nederland? Een verkeerd helende arm zit je toch echt niet op te wachten….
Kim, jij ook beterschap en sterkte.
MillyMol schreef: ↑ma 18 jul 2022, 21:38 Ik heb natuurlijk wel overwogen om naar NL te gaan. Ik ben aanvullend verzekerd voor zorg in NL via het CAK. Ik zit alleen met de honden: die kunnen niet mee, want ik zou met het vliegtuig moeten. Iemand boodschappen voor je laten doen is één ding. Iemand vragen voor je honden te zorgen is iets heel anders…Oef ja, dat lijkt me wel echt heel moeilijk aan daar in je uppie zitten. Oproepje hier of er niemand op vakantie wil naar Hongarije?
Kim_S schreef: ↑ma 18 jul 2022, 19:52 En wat zij dus nog steeds niet doen als ik het 4,5 dag niet doeHaha, vast trots op die ene was![]()
Manlief had al 1 was gedaan deze week (die weet nog niet dat ik dat elke dag moet doen om bij te blijven) en hij kookt ook en zo, zorgt voor de dieren, het huis etc. Dus die snapt het wel. Maar die kinders... Wel geld komen vragen om een ijsje te kopen, want het is tenslotte heet.
De prioriteiten van de puber![]()
eelke schreef: ↑ma 18 jul 2022, 21:55 Haha, vast trots op die ene wasIk was zelfs trots op die ene was![]()
Maar ja, die pubers. En ergens is het wel goed, laat hun hersenen maar de dingen leren die ze nu moeten leren. Zorgen voor je huishouden en je moeder komt later wel![]()
(en jemig zijn ze al zo groot joh, dat kan niet)
CindyMayella schreef: ↑ma 18 jul 2022, 19:40 Zou bijna zeggen dat ik rijp ben voor een psychDat je begrijpt dat er tijd overheen gaat maakt nog niet dat je dan geen baat kan hebben bij een psych![]()
…. Ik begrijp het heel goed, hier gaat tijd overheen en dat heb ik te accepteren…. Denk ik
… Moet ook weer een sociaal leven opbouwen, maar hoe, als je niemand hebt????
Moest het ff kwijt….