Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Siberienne schreef: ↑ma 13 jun 2022, 21:19 En als die verhuurde niet reageert zou ik de GGD bellen, die hebben daar namelijk ook een rol. Rioolwater in kelders is een openbare gezondheid probleem. Al weet ik net altijd hoe daadkrachtig de GGD is![]()
Ronald schreef: ↑za 11 jun 2022, 17:15 Ik vind nog steeds dat humor één van de sterkte medicijnen is. Pas als ik geen grapjes meer maak, dan moeten jullie je zorgen om me maken. Tot die tijd: gewoon blijven lachen.@Ronald: hoe gaat het? Knap je alweer goed op? Ik vind eigenlijk dat je dagelijks minimaal één bericht hier moet plaatsen, anders moeten we iemand op je af sturen.
MillyMol schreef: ↑di 14 jun 2022, 22:20 @Ronald: hoe gaat het? Knap je alweer goed op? Ik vind eigenlijk dat je dagelijks minimaal één bericht hier moet plaatsen, anders moeten we iemand op je af sturen.Oeps... Sorry... ik zal er op letten![]()
Siberienne schreef: ↑do 16 jun 2022, 13:38 Shadow is als twee nachten aan het spoken. Lijkt erg gestressed binnen en heeft zelfs binnen geplast vannacht. Wij slapen niet en hij ook niet en we snappen er geen hout van. Is niet leuk.Dat is helemaal niet leuk, zeker niet omdat je niet weet waar het door komt. Hopelijk vindt ie zijn rust snel weer!
Kaela schreef: ↑do 16 jun 2022, 14:33 Dat is helemaal niet leuk, zeker niet omdat je niet weet waar het door komt. Hopelijk vindt ie zijn rust snel weer!Misschien toch door het bezoek maar tijdens bezoek ging het juist wel goed. Maar hij wordt een dagje ouder en misschien vindt hij veranderingen toch moeilijk tegenwoordig