Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
En als die verhuurde niet reageert zou ik de GGD bellen, die hebben daar namelijk ook een rol. Rioolwater in kelders is een openbare gezondheid probleem. Al weet ik net altijd hoe daadkrachtig de GGD is :biggrin2:
Door Too
Siberienne schreef: ma 13 jun 2022, 21:19 En als die verhuurde niet reageert zou ik de GGD bellen, die hebben daar namelijk ook een rol. Rioolwater in kelders is een openbare gezondheid probleem. Al weet ik net altijd hoe daadkrachtig de GGD is :biggrin2:
:biggrin2:
Die houd ik wel even in gedachten, beetje munitie kan wel eens handigzijn.
De bergingen zijn enigszins 'droog' maar voordat vloeren en wanden weer droog zijn duurt nog wel even.
Gelukkig blijft het voorlopig kurkdroog, een serieuze regenbui kunnen we nu niet afvoeren.
We zijn ook nog niet uitgepraat hoor
Door Sonja
Blegh, ik heb een wattig snothoofd en mijn keel voelt ook niet prettig. Aangezien ik vandaag naar de dierenarts en de fysiotherapeut moest heb ik vanochtend eerst maar een stokje door mijn neus en keel gehaald. Negatief, dus een ordinaire verkoudheid.

Guapa moest gevaccineerd. Liever had ik haar eerst getiterd, maar ze eet dierenartsen (de vorige keer inclusief pinapparaat), dus dat is niet praktisch. :-X Dan maar snuitje om en in de houdgreep terwijl de da als de sodemieter die spuit in haar kont zette.
Met een boze, maar gevaccineerde bouvier huiswaarts gekeerd. :-[
Door Kaela
Beterschap Sonja! En sterkte Too! Het klinkt echt te smerig voor woorden, ik hoop dat er snel een goede oplossing komt en vooral geen regen!!

Overkomelijk klaagje: voor de tweede keer wordt er iets wat ik bij een babywinkel bestel tussen 7 en 9 bezorgt. Twee verschillende winkels. Ik snap wel dat ze gewoon een vervoerder inschakelen, maar het is best een beetje raar om zwangere vrouwen zo vroeg iets te gaan bezorgen. Het is niet alsof slapen over rozen gaat ofzo.
Door smulpaap
Klaag van tut :biggrin2:
Pff mocht ik net nog even mee uit , en ik mocht de route kiezen . Bracht ik de butler naar het café :D hmm gezellig hier . Muziek op het terras , mensen .... luisterd ze niet eens naar me >:( ik mocht niet naar het café
Hmm dan maar effe flink dwars doen .
Dat pad langs de molen is aardig hoor , maar niet wat ik wilde
Gelukkig daar zag ik Joep met zn butler . Joep is een eigenwijze Heidewachtel . Precies mijn type zeg maar ;D nou , en toen stonden de butlers te kwekken en joep en ik hadden het ook effe gezellig. Nou , eind goed al goed . Lig nu tevreden te maffen
Door MillyMol
Ronald schreef: za 11 jun 2022, 17:15 Ik vind nog steeds dat humor één van de sterkte medicijnen is. Pas als ik geen grapjes meer maak, dan moeten jullie je zorgen om me maken. Tot die tijd: gewoon blijven lachen.
@Ronald: hoe gaat het? Knap je alweer goed op? Ik vind eigenlijk dat je dagelijks minimaal één bericht hier moet plaatsen, anders moeten we iemand op je af sturen. 😉
Door Ronald
MillyMol schreef: di 14 jun 2022, 22:20 @Ronald: hoe gaat het? Knap je alweer goed op? Ik vind eigenlijk dat je dagelijks minimaal één bericht hier moet plaatsen, anders moeten we iemand op je af sturen. 😉
Oeps... Sorry... ik zal er op letten :)

Nou, de koorts is weg, hoofdpijn, racekak en algehele malaise ook. Nog wel veel hoesten, maar daar gebruik ik een hoestdrank van de toko tegen en dat werkt goed. Ook de productie van snot en slijm doet het nog prima. De benen zijn van rubber. Even lopen naar de auto om er iets uit te halen was al een beste opgave. Ik denk dat motorrijden nog even een stapje te ver is.

Slapen gaat beter. Ik ben niet meer koud/warm/koud/warm. Maar ik heb wel een tikje gehad, moet ik zeggen.
Nog niet aan het werk geweest. Eerst maar eens helemaal weer op de rit. Gelukkig een werkgever die hier niet moeilijk over doet.
Door eelke
Er zou een pakket tussen 17.00 en 22.00 komen. Dat werd specifieker tussen 22.05 en 22.30. Fancy linkje met aftelsom hoeveel adressen nog voor je enzo dus ik zit braaf te wachten. Na het laatste adres kreeg in zelfs een kaart zodat ik de wagen kon volgen. Die was op 2 minuten afstand. Maar bewoog maar niet en niet en niet. En na 10 minuten; Helaas heeft onze chauffeur dusdanig veel vertraging opgelopen dat het niet meer lukt om jouw pakket vanavond af te leveren.

Wij zullen het de eerstvolgende werkdag opnieuw proberen tussen 17:30 en 22:30. Op die dag kun je vanaf 17:30 jouw pakket opnieuw volgen.

De Track & Trace code blijft hetzelfde.

Istie er echt om de hoek mee gekapt en ben ik voor niks de hele avond thuis geweest en mag ik morgen weer :D
Door Ronald
Oh, dat heb ik eens een keer gehad met een meubelboer. Ik zag de vrachtwagen rijden, heb ze uitgelegd hoe ze moesten rijden (nieuwbouwwijk), maar uiteindelijk zijn ze niet geweest. "We hebben u gemist." Yeah, sucker.
Door Too
@Eelke dat is écht heel knullig en stom.
Dan zal ik maar niet mopperen over "we komen morgenochtend om 8 uur maar dat kan heel goed een uur eerder zijn, je ziet ons wel verschijnen"

@Ronald: huh... :o , sukkels
Door dinky89
@Eelke: hier zou gisteravond ook pakket worden bezorgd in de avonduren waarbij mijn vriend voor het pakket thuis is gebleven ipv avondwandeling te maken en die kwamen ook niet opdagen en de melding 'vertraagd'. Maar wel heel zuur dat die van jou twee minuten van je huis stopt. Zo nauwkeurig konden wij die van ons niet volgen.

Klaag: zijn de geleiders van de zonneschermen aangekomen, blijkt er eentje tijdens transport beschadigd omdat ze er iets zwaars op hebben gezet :-X als het goed is wordt die vandaag geleverd en gaan ze maandag dan eindelijk de zonneschermen plaatsen, lekkage verhelpen en de kozijnen afwerken. Inmiddels eerst zien dan geloven nadat ze al vaker hebben afgebeld dan aan het werk zijn geweest ::)
Door Siberienne
Shadow is als twee nachten aan het spoken. Lijkt erg gestressed binnen en heeft zelfs binnen geplast vannacht. Wij slapen niet en hij ook niet en we snappen er geen hout van. Is niet leuk.
Door Kaela
Siberienne schreef: do 16 jun 2022, 13:38 Shadow is als twee nachten aan het spoken. Lijkt erg gestressed binnen en heeft zelfs binnen geplast vannacht. Wij slapen niet en hij ook niet en we snappen er geen hout van. Is niet leuk.
Dat is helemaal niet leuk, zeker niet omdat je niet weet waar het door komt. Hopelijk vindt ie zijn rust snel weer!
Door Siberienne
Kaela schreef: do 16 jun 2022, 14:33 Dat is helemaal niet leuk, zeker niet omdat je niet weet waar het door komt. Hopelijk vindt ie zijn rust snel weer!
Misschien toch door het bezoek maar tijdens bezoek ging het juist wel goed. Maar hij wordt een dagje ouder en misschien vindt hij veranderingen toch moeilijk tegenwoordig
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door