En toen zag ik nog meer blauw

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: ↑za 09 apr 2022, 18:56 Toen ik laatst over die wespen mopperde hé.. er zijn er inderdaad dood gegaan en het waren dus inderdaad Franse Veldwespen. Die bouwen mooie open nesten.Zo zeg, dat zijn toch best wel aardige nesten. Ben je er nu vanaf of zitten ze nog steeds onder het dak want dit is een vogelnestkast zo te zien. Ooit heb ik daar een hommelnest in gehad maar die zijn gelukkig niet lastig.![]()
pike schreef: ↑ma 11 apr 2022, 04:12 Zo zeg, dat zijn toch best wel aardige nesten. Ben je er nu vanaf of zitten ze nog steeds onder het dak want dit is een vogelnestkast zo te zien. Ooit heb ik daar een hommelnest in gehad maar die zijn gelukkig niet lastig.Ze maken meerdere nesten bij elkaar in de buurt aldus google, dus er vanaf zijn, het lijkt me niet. Maar ik zie ze niet meer vliegen. Komende week met het warme weer extra goed opletten.
CindyMayella schreef: ↑do 14 apr 2022, 13:35 Afgelopen maandag gevolgd worden door een hele jonge boxer, die los loopt terwijl ie absoluut niet luistert, van iets voor zijn huis, tot bijna bij mij in de straat, en die is 5 straten verderOwww....dat is echt een klaag waard. Ik haat dat soort baasjes echt![]()
en de baas stond nog ergens in de steeg bij zn huis…..
Appie heeft em al regelmatig op zn plek gezet dat ie niet gediend was van em, maar hij blijft terugkomen….. ben in hele snelle pas richting huis gelopen, mn hart zat ergens heel erg hoog….. mede ook omdat Appie in die tussentijd al een paar keer flink gromde en ik niet weet wat er gebeurt als ie boos wordt…..
Gister voorgelegd aan iemand en die heeft uitgelegd wat ik eigenlijk had moeten doen….. maar dat durf ik dus niet…. Ook advies gekregen om toch maar mn telefoon mee te nemen en mocht het weer gebeuren, dat ik de politie kan bellen (weet nl ook precies waar ie woont)….Vanochtend dus maar een andere weg gelopen, om em niet meer tegen te komen….