Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Charlie Angel
Gecondoleerd met het overlijden van je oom Ronald.
Ook al is hem verder lijden bespaard gebleven, dat maakt het verdriet niet minder. Heel veel sterkte gewenst.
Door Hylos
Gecondoleerd, Ronald.

Gek, dat zoiets dan "ten einde" komt.
Soms zou je willen dat je de tijd stil kon zetten. Dat iedereen die er op dat moment is voor altijd zo blijft, samen en met elkaar.
Door sam28
Klaag; de belastingdienst. :-X

Bezig met de inkomstenbelasting en nu staat er een mysterieus bedrag bij de vooraf ingevulde gegevens. Ik sta nu in de wacht voor medewerker 3. Medewerker 2 wilde zich er makkelijk af maken; Geen idee, kan het niet verklaren maar telt verder niet mee hoor. :o
Natuurlijk telt het mee, dit is namelijk een belast bedrag. Ik heb alleen een onbelast en ook totaal ander bedrag op mijn jaaropgave staan. Vorig jaar kreeg ik terug, nu krijg ik niks. Dag hoor ::)
Door Sonja
sam28 schreef: di 05 apr 2022, 12:11 Klaag; de belastingdienst. :-X

Bezig met de inkomstenbelasting en nu staat er een mysterieus bedrag bij de vooraf ingevulde gegevens. Ik sta nu in de wacht voor medewerker 3. Medewerker 2 wilde zich er makkelijk af maken; Geen idee, kan het niet verklaren maar telt verder niet mee hoor. :o
Natuurlijk telt het mee, dit is namelijk een belast bedrag. Ik heb alleen een onbelast en ook totaal ander bedrag op mijn jaaropgave staan. Vorig jaar kreeg ik terug, nu krijg ik niks. Dag hoor ::)
Tja, leuker kunnen ze het niet maken. Makkelijker kennelijk ook niet. :(
Succes!
Door Too
Ik lijk wel een goudvis .. :fish2:
elke keer ben ik weer helemaal verbaasd, teleurgesteld, geïrriteerd dat bestellen bij zooplus betekent dat je met zóveel verschillende pakjespieten te maken hebt.
Voor elke doos een andere Piet
Door Too
pearlsofpassion schreef: wo 06 apr 2022, 18:09 En ze kosten tegenwoordig ook een klein bedrag extra per doos. :(
Ja, 1,99
Maar t (kattenbakkorrels) is nog altijd voordeliger dan de winkels in de buurt en voor een lui mens zonder auto een uitkomst ::)

Ben gewoon elke keer weer verbaasd
Er zijn ook wel eens 2 postnl busjes achter elkaar aangereden om hier delen van de bestelling te brengen :D

Maar als t nou meezit hebben we morgenmiddag voor maanden genoeg poepkorrels
Door Ronald
Ik kreeg vandaag de rouwkaart binnen. Met dezelfde foto als bij het overlijden van mijn tante. Prachtig, hoe de verbondenheid tussen die twee in beeld werd gebracht.

En nu moet ik huilen. Want nu wordt het allemaal heel definitief.
Door eelke
Ronald schreef: wo 06 apr 2022, 18:42 Ik kreeg vandaag de rouwkaart binnen. Met dezelfde foto als bij het overlijden van mijn tante. Prachtig, hoe de verbondenheid tussen die twee in beeld werd gebracht.

En nu moet ik huilen. Want nu wordt het allemaal heel definitief.
:bigarmhug: mooi dat je kunt huilen, verdriet mag er zijn! Sterkte Ronald, en ik wens jullie mooie dagen met de familie toe, zo rondom het afscheid.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door