Gecondoleerd met het overlijden van je oom Ronald.
Ook al is hem verder lijden bespaard gebleven, dat maakt het verdriet niet minder. Heel veel sterkte gewenst.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑di 05 apr 2022, 12:11 Klaag; de belastingdienst.Tja, leuker kunnen ze het niet maken. Makkelijker kennelijk ook niet.![]()
Bezig met de inkomstenbelasting en nu staat er een mysterieus bedrag bij de vooraf ingevulde gegevens. Ik sta nu in de wacht voor medewerker 3. Medewerker 2 wilde zich er makkelijk af maken; Geen idee, kan het niet verklaren maar telt verder niet mee hoor.![]()
Natuurlijk telt het mee, dit is namelijk een belast bedrag. Ik heb alleen een onbelast en ook totaal ander bedrag op mijn jaaropgave staan. Vorig jaar kreeg ik terug, nu krijg ik niks. Dag hoor![]()
pearlsofpassion schreef: ↑wo 06 apr 2022, 18:09 En ze kosten tegenwoordig ook een klein bedrag extra per doos.Ja, 1,99![]()
Ronald schreef: ↑wo 06 apr 2022, 18:42 Ik kreeg vandaag de rouwkaart binnen. Met dezelfde foto als bij het overlijden van mijn tante. Prachtig, hoe de verbondenheid tussen die twee in beeld werd gebracht.
En nu moet ik huilen. Want nu wordt het allemaal heel definitief.