Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑ma 04 apr 2022, 10:58 Bleegh, ik vind het niet leuk. Ik mis haar en ben eigenlijk best verdrietig dat ze de makkelijke weg eruit heeft genomen. Dat ik het blijkbaar niet waard was om echt voor te gaan.![]()
Too schreef:Andersom Sam.. ze vindt het juist veel te eng om het aan te gaan.rationeel weet ik dat maar gevoelsmatig heb ik m op moment omgedraaid. En dat doet vreselijk pijn.
Anne in Zweden schreef: ↑ma 04 apr 2022, 12:39 Ik weet niet of dat voor haar zo'n makkelijke weg was als het voor jou voelt. Het klinkt alsof ze veel op d'r bordje had en heeft, dus misschien heeft ze uit zelfbescherming deze keuze gemaakt, om niet helemaal kopje onder te gaan. Waarschijnlijk zegt het niets over jouw waarde maar meer over hoezeer ze er zelf even niet meer uitkomt.
hannabelgje schreef: ↑ma 04 apr 2022, 12:32 Afgelopen weekend bij mijn lief geweest met Zoë. Nu hebben we haar mand in de slaapkamer gezet en heeft ze gewoon rustig geslapen. Dus dat is ook weer opgelost. Ze is kapot moe na een weekendje Eindhoven. Vandaag blijven we verder thuis. Afgelopen nacht was meneer bij mij thuis. Gisteravond heeft hij gekookt bij mijn ouders en mijn moeders nieuwe printer geïnstalleerd. Heeft hij veel punten mee gescoord. LolKlinkt weer heel fijn joh. Ik kan me goed voorstellen dat je hem mist. Over hoeveel uur zie je hem weer?
Nu is hij weer weg en mis ik hem enorm.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk