Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Ik sluit me aan bij Siberienne. :'( :'(

Dank jullie wel voor de steun. :-* Ik ga zo thee drinken met een vriendin en daarna bier drinken met een andere vriendin. Morgen zal ik weer eens nadenken over de nasleep van corona en daarin voor mezelf zorgen.
Door sam28
Dankjullie. Ik ben net thuis. Heb wat bier gedronken, gejankt, gelachen, meer gejankt en nu met glas water even checken. Was ook gevraagd om mee te gaan dansen maar begint pas over 2 uur en dan de nacht door. Dat ga ik toch maar niet doen met amper slaap afgelopen nacht en de post covid nasleep. Denk dat dat echt veel te onverstandig is ondanks dat ik een nacht dansen wel leuk had gevonden.

Hopelijk is er morgen net zoveel afleiding. :'(
Door sam28
Bleegh, ik vind het niet leuk. Ik mis haar en ben eigenlijk best verdrietig dat ze de makkelijke weg eruit heeft genomen. Dat ik het blijkbaar niet waard was om echt voor te gaan. :'(
Door hannabelgje
Pfff ik kan me dat zo goed voorstellen Sam. Dat is ook gewoon echt niet leuk. En 3 maanden vind ik al best lang. Dan mis je elkaar echt wel. Ik vind het zo jammer dat het zo gelopen is met jullie. Dikke knuffel van mij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Too
sam28 schreef: ma 04 apr 2022, 10:58 Bleegh, ik vind het niet leuk. Ik mis haar en ben eigenlijk best verdrietig dat ze de makkelijke weg eruit heeft genomen. Dat ik het blijkbaar niet waard was om echt voor te gaan. :'(

Andersom Sam.. ze vindt het juist veel te eng om het aan te gaan.

Verandert niks aan de situatie , die is 1000% NIET leuk
Door sam28
Too schreef:Andersom Sam.. ze vindt het juist veel te eng om het aan te gaan.
rationeel weet ik dat maar gevoelsmatig heb ik m op moment omgedraaid. En dat doet vreselijk pijn.
Door hannabelgje
Afgelopen weekend bij mijn lief geweest met Zoë. Nu hebben we haar mand in de slaapkamer gezet en heeft ze gewoon rustig geslapen. Dus dat is ook weer opgelost. Ze is kapot moe na een weekendje Eindhoven. Vandaag blijven we verder thuis. Afgelopen nacht was meneer bij mij thuis. Gisteravond heeft hij gekookt bij mijn ouders en mijn moeders nieuwe printer geïnstalleerd. Heeft hij veel punten mee gescoord. Lol
Nu is hij weer weg en mis ik hem enorm.

Anne in Zweden schreef: ma 04 apr 2022, 12:39 Ik weet niet of dat voor haar zo'n makkelijke weg was als het voor jou voelt. Het klinkt alsof ze veel op d'r bordje had en heeft, dus misschien heeft ze uit zelfbescherming deze keuze gemaakt, om niet helemaal kopje onder te gaan. Waarschijnlijk zegt het niets over jouw waarde maar meer over hoezeer ze er zelf even niet meer uitkomt.
Door Ronald
Wat Anne zegt.

Het makkelijkst is natuurlijk om jezelf de schuld te geven. Want dat ben je gewend. Doe dat nu maar eens een keertje niet. Ja, ik weet het, makkelijk praten, maar been there, done that. Bij alles wat er verkeerd of zelfs maar minder goed ging, de oorzaak bij mezelf leggen.

Het maakt het er niet makkelijker op. En natuurlijk mag je verdriet hebben. Soms lijkt je best wel op een mens. Een mens met emoties. Met hartstocht. Met liefde. Met verdriet.

Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. En ik heb een grote virtuele knuffel voor je :bigarmhug:
Door Lizzy
hannabelgje schreef: ma 04 apr 2022, 12:32 Afgelopen weekend bij mijn lief geweest met Zoë. Nu hebben we haar mand in de slaapkamer gezet en heeft ze gewoon rustig geslapen. Dus dat is ook weer opgelost. Ze is kapot moe na een weekendje Eindhoven. Vandaag blijven we verder thuis. Afgelopen nacht was meneer bij mij thuis. Gisteravond heeft hij gekookt bij mijn ouders en mijn moeders nieuwe printer geïnstalleerd. Heeft hij veel punten mee gescoord. Lol
Nu is hij weer weg en mis ik hem enorm.

Klinkt weer heel fijn joh. Ik kan me goed voorstellen dat je hem mist. Over hoeveel uur zie je hem weer? :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door