Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef:Soms kom je iemand tegen die je op allerlei manieren het gevoel geeft een thuishaven te zijn.dankje, ik geloof dat dit wel een verklaring is waarom ik me zo vreselijk voel.
Ronald schreef:Ik kreeg vanmorgen een goedemorgen appje. En daarna ging de telefoon. Want ze wilde graag mijn stem even horen...Wat leuk!!
sam28 schreef: ↑za 02 apr 2022, 10:25 dankje, ik geloof dat dit wel een verklaring is waarom ik me zo vreselijk voel.Niet stom om voelen, mag je trots op zijn dat je je zo open hebt kunnen stellen.Na dik drie maanden, dat vind ik echt stom van mezelf.
Wat leuk!!![]()
eelke schreef:Niet stom om voelen, mag je trots op zijn dat je je zo open hebt kunnen stellen.dat voelt een beetje stom, dat ik dat heb gedaan. (ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dit de volgende keer weer opnieuw zo doe
sam28 schreef: ↑za 02 apr 2022, 10:47 dat voelt een beetje stom, dat ik dat heb gedaan. (ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dit de volgende keer weer opnieuw zo doeHuh? Wat? Hoe dan? Alsjeblieft... je staat klaar voor iedereen, doe dat nu ook eens voor jezelf. En wees vooral eens lief voor jezelf. Dit is niet stom, dit is gevoel. Menselijk. Hart. Jezelf voorzetten dat je een fout hebt gemaakt is niet eerlijk naar jezelf. Want je hebt geen fout gemaakt. Het is niet gelopen zoals je gehoopt en verwacht had. Dat. Niets meer en niets minder. En dat ligt niet aan jou. Zeker niet aan jou.Maar voor nu voelt het alsof ik een dikke fout heb gemaakt.