Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Charlie Angel schreef: do 31 mar 2022, 19:10 Hoop dat Doranto wat goeds ziet daar. Maar inderdaad lijkt het wel of het merk is opgeheven, hangt nu ook echt een andere lijn.
Maar als je niets soortgelijks vind ben ik bang dat je je opnieuw moet gaan voorstellen. Al denk ik dat de baard je wel verraad. ;D
Dat zou zomaar kunnen. Want die is en blijft :)
Door Inge en Bono
Inge en Bono schreef: do 31 mar 2022, 11:10 Klaag: mensen zijn goor en honden vinden mensengorigheid lekker :-X Ik kon vanochtend niet voorkomen dat de Miel 2 happen mensenkots consumeerde. Ik gooide er bijna een plakkaat naast. Toen in de auto naar het strand en Mila vindt dat zo leuk dat ze onderweg liedjes zingt. Die lúcht! :yucky:
Ik denk dat ze een vreetkick had, ze is loops geworden :-\ ze wordt morgen pas 10 maanden, whaaaalp, puppy....
Door Ronald
En nu wel een echte klaag... Mijn neef appte me. Mijn oom is gevallen. Ze dachten nog even dat het wel weer goed zou komen, eventueel met een opname in een verzorgingshuis. Niet dus. Hij wordt nu in coma gehouden en er is al gezegd dat het niet lang meer gaat duren.

En dan is de fysieke afstand best wel een obstakel...
Door Sonja
Sterkte Ronald! :'( :'( :'(

Even klaagje voor mezelf: vanmiddag onder het mes geweest. Vanaf nu heb ik er permanent weer een zakje bij.
Naast 2 nefrodrains heb ik nu ook een stoma.
Nou ja, het was geen verrassing en op naar het herstel dan maar. Hopelijk mag ik snel weer naar huis. Ondanks de naweeën van de narcose lukt het me niet om in slaap te vallen. Te veel gedoe op de gang steeds. :(
Door sam28
Veel sterkte Ronald!!

En ook voor jou Sonja!! Hopelijk heb je een goed herstel en wordt het rustig op de gang
Door Siberienne
Ter afwisseling voor alle serieuze klagen even een van Shadow. Smeltende sneeuw is geen pretje

Door Ronald
Sterkte Sonja. Weer een zakje erbij... Al was het dan geen verrassing.

Na een narcose merkte ik altijd dat mijn antennes veel actiever waren op omgevingsgeluid. Maar in het verkeer daarentegen (lopend hè...) was ik een soort van zombie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door