Misschien de droom van óóit een hond maar bijstellen
Of zou dievanmij een dat-doet-ie-anders-nooit zijn??

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑do 31 mar 2022, 10:45 Bij de Welkoop heette het Lifeline Peter thermovest. Ik draag die dingen 365 dagen per jaar, tenzij de mussen helemaal uit de dakgoot vallen van de hitte. Sinds ik bloedverdunners slik, heb ik het heel gauw koud.Het merk zelf heeft ze ook niet meer, maar misschien kun je ze mailen voor info?
Het is dus geen overhemd, maar een vest. Met een rits. En ze zijn niet echt gevoerd met van dat witte spul, wat je ook wel ziet.
De maat die ik draag is een beetje afhankelijk van de stof. Katoen 2XL, flanel 3XL (want dat krimpt in de was).
Hier vind je de versie bij bol.com.
Wel weer typisch BP hè... klein klaagje, maar de hele goegemeente staat klaar!![]()
Too schreef: ↑do 31 mar 2022, 11:21 GetverderrieVast
Misschien de droom van óóit een hond maar bijstellen
Of zou dievanmij een dat-doet-ie-anders-nooit zijn??
![]()
Too schreef:Ooh ik heb geen auto, dat scheelt.Behalve bij wind tegen, waait die walm zo in de neus
Heeft dat toch s een voordeel![]()
Gaat ze zitten zingen en joelen in de fietskar dat kan vast geen kwaad
Inge en Bono schreef: ↑do 31 mar 2022, 11:34 VastKak !![]()
Behalve bij wind tegen, waait die walm zo in de neus![]()
Ronald schreef: ↑do 31 mar 2022, 10:45 Bij de Welkoop heette het Lifeline Peter thermovest. Ik draag die dingen 365 dagen per jaar, tenzij de mussen helemaal uit de dakgoot vallen van de hitte. Sinds ik bloedverdunners slik, heb ik het heel gauw koud.Deze hebben ze o.a. bij van Cranenbroek. Ik wil daar gerust voor je gaan kijken hoor. Laat maar weten.
Het is dus geen overhemd, maar een vest. Met een rits. En ze zijn niet echt gevoerd met van dat witte spul, wat je ook wel ziet.
De maat die ik draag is een beetje afhankelijk van de stof. Katoen 2XL, flanel 3XL (want dat krimpt in de was).
Hier vind je de versie bij bol.com.
Wel weer typisch BP hè... klein klaagje, maar de hele goegemeente staat klaar!![]()
Doranto schreef: ↑do 31 mar 2022, 12:41 Deze hebben ze o.a. bij van Cranenbroek. Ik wil daar gerust voor je gaan kijken hoor. Laat maar weten.Bij Van Cranenbroek lijkt er wel heel erg op. Die bij Goossens had ik ook al gevonden, maar die zijn blauw/zwart. En ik heb toch het liefste rood/zwart. Ik heb ook nog gezocht op de Storvik Vancouver, maar die is ook niet (meer) verkrijgbaar. En de rood/zwart die er nog wel is, is niet het dessin wat ik mooi vind...
ps. Ze kosten daar 14,95
Hier een overzicht: https://www.vancranenbroek.com/cratex/w ... _alles.php
Hier hebben ze er nog een paar op voorraad van die life-line vesten.
https://www.goossensatomica.nl/werkkled ... ermo-vest/
Ronald schreef: ↑do 31 mar 2022, 13:32 Bij Van Cranenbroek lijkt er wel heel erg op. Die bij Goossens had ik ook al gevonden, maar die zijn blauw/zwart. En ik heb toch het liefste rood/zwart. Ik heb ook nog gezocht op de Storvik Vancouver, maar die is ook niet (meer) verkrijgbaar. En de rood/zwart die er nog wel is, is niet het dessin wat ik mooi vind...Ik wil gerust iets voor je gaan halen en het naar je opsturen. Laat maar weten.
Charlie Angel schreef: ↑do 31 mar 2022, 14:31 Bij de Welkoop in Lemmer hing hij niet meer.Nee, ook hier bij de Welkoop en Welkoop online niet meer beschikbaar. Ik heb de indruk dat òf het merk opgeheven is, òf dat het gewoon uit het assortiment verdwenen is. Het feit dat bij andere winkels ook niet meer te vinden is, wijst een beetje in de richting van het eerste.
Ronald schreef: ↑do 31 mar 2022, 17:54 Nee, ook hier bij de Welkoop en Welkoop online niet meer beschikbaar. Ik heb de indruk dat òf het merk opgeheven is, òf dat het gewoon uit het assortiment verdwenen is. Het feit dat bij andere winkels ook niet meer te vinden is, wijst een beetje in de richting van het eerste.Hoop dat Doranto wat goeds ziet daar. Maar inderdaad lijkt het wel of het merk is opgeheven, hangt nu ook echt een andere lijn.
Doranto gaat voor mij kijken in het zuiden. Daar hebben ze nog wel iets wat er op lijkt.
Inge en Bono schreef: ↑do 31 mar 2022, 11:34 VastMandje achterop plaatsen is dan een betere optie![]()
Behalve bij wind tegen, waait die walm zo in de neus![]()