Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Ronald schreef: wo 16 mar 2022, 21:15 Ik kreeg net nog een appje van haar... Dat ze het zo leuk gevonden had vandaag...

Als het dan niks wordt relatietechnisch gezien, houd ik er misschien nog wel een leuke vriendin aan over.
Wat leuk om te mogen lezen Ronald :)
Is dat weer "mevrouw ik praat alleen maar over mezelf " ? Of had je een andere date ?
En ach , rustig aan . Je ziet wel wat er uit voort komt toch ?
Door Ronald
smulpaap schreef: wo 16 mar 2022, 21:21 Wat leuk om te mogen lezen Ronald :)
Is dat weer "mevrouw ik praat alleen maar over mezelf " ? Of had je een andere date ?
En ach , rustig aan . Je ziet wel wat er uit voort komt toch ?
Nee, dit is een andere mevrouw... Deze dame had ik al eerder een niet-date mee gehad. En dit was de tweede niet-date. En we houden allebei heel stug vol dat wel elkaar "wel aardig" vinden en dat we niet op date zijn.
Door smulpaap
Ronald schreef: wo 16 mar 2022, 21:26 Nee, dit is een andere mevrouw... Deze dame had ik al eerder een niet-date mee gehad. En dit was de tweede niet-date. En we houden allebei heel stug vol dat wel elkaar "wel aardig" vinden en dat we niet op date zijn.
Gelijk hebben jullie . Gewoon genieten .... :-*
Door Ina
Ronald schreef: wo 16 mar 2022, 21:26 Nee, dit is een andere mevrouw... Deze dame had ik al eerder een niet-date mee gehad. En dit was de tweede niet-date. En we houden allebei heel stug vol dat wel elkaar "wel aardig" vinden en dat we niet op date zijn.

Lekker stug vol blijven houden Ronald .... niet-daten en go with the flow ....heel verstandig !! geniet maar lekker van het moment (en het mooie weer en leuke gezelschap :) )
Zoveel makkelijker om ergens vooral geen naam aan te hoeven geven Ronald, geniet er vooral van. :-*
Door - pien -
Ronald schreef: wo 16 mar 2022, 21:15 Ik kreeg net nog een appje van haar... Dat ze het zo leuk gevonden had vandaag...

Als het dan niks wordt relatietechnisch gezien, houd ik er misschien nog wel een leuke vriendin aan over.
Nou ja Ronald, wat leuk!!!
Enne, goed gedaan, gewoon zeggen 'ja, dat lijkt me leuk' :biggrin2:
Door sam28
Ik mocht gister de deur weer uit en dat heb ik gedaan gisteravond. Zo slap als een vaatdoek, niet heel lang maar het was heel leuk om even op een (verkiezingsfeestje) te zijn en een biertje te drinken. Goed voor de afleiding. ;)

Kaela schreef: wo 16 mar 2022, 14:53 Wat lief!

Maar Sam, vergeet alsjeblieft niet dat we allemaal wel eens worstelen in relaties. Ik ga momenteel door een moeilijke periode met mijn moeder. Haar reactie op mijn zwangerschap is voor mij een blok onmogelijkheden.
Wat lief dat je zo persoonlijk reageert maar wat rot dat je zo aan het worstelen bent met die relatie. Ik hoop dat je er uit komt met je moeder. :-*
Too schreef: wo 16 mar 2022, 15:32
Blijkt appen tóch nog een voordeel te hebben.. je kunt teruglezen :P
Voor mijn hoofd is appen heel handig, ik vergeet teveel en heb zo iets om terug te lezen. Zeker ook als ik niet vergeet maar in paniek dus dingen anders maak.
Ronald schreef: wo 16 mar 2022, 18:11 Adem in, adem uit. Neem een kopje thee, of een borrel, of een wijntje. Of gewoon een glaasje water.
Haha, dat biertje is gelukt!! :biggrin2: Niet teveel want vaatdoek, slap en moest nog fietsen.
smulpaap schreef:Heb je met A ook al eens besproken dat je jezelf teveel weg cijferd ? Het zijn niet bepaald de meest sexy onderwerpen als je verliefd bent . Maar het is wel duidelijk voor haar .
En ik spreek uit ervaring hoor :) ik beet liever mijn tong af dan dat ik om hulp vroeg .
Misschien wel maar niet heel duidelijk denk ik. Maar dat is wel een goeie om zaterdag mee te nemen ook. En het niet om hulp kunnen vragen zit meer bij haar dan bij mij, hoewel het voor mij ook geen kwaliteit is. Maar ik heb het voor een deel al geleerd. Zij zegt gewoon; ik ben heel slecht in het ontvangen van hulp.
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet en hoe dat dan in de toekomst moet.
smulpaap schreef:Dit is mijn hulpje :biggrin2:
Dankjewel voor je hulpje!! :-*
Door sam28
Ronald schreef: wo 16 mar 2022, 18:14 Vanmiddag heerlijk samen in het zonnetje gezeten bij een café in Stad. Kletsen, genieten van elkaars aanwezigheid. Ik vond het heel erg leuk, en zij volgens mij ook.
Bij het afscheid nemen zei ze "waarom kom je de volgende keer niet gezellig bij mij thuis"...

En ik, minder dom dan dat ik normaal in dit soort situaties ben, heb gewoon "ja, wat lijkt me dat leuk" gezegd..
Jaa, Ronald!! Wat onwijs leuk!!! :D :D Klinkt heel goed zeg!!! Lekker stug volhouden met dat niet-daten :biggrin2:
Door sam28
A had me geprobeerd te bellen vanmiddag. Ik had mijn telefoon uit staan.
Ze is weer boven komen drijven en wil zo bellen en morgenavond wandelen. Ik weet niet wat ik er van moet vinden en ben vooral lam geslagen door de rollercoaster van afgelopen week..
Uiteraard ben ik blij dat ze zo meteen belt
sam28 schreef: do 17 mar 2022, 18:56 A had me geprobeerd te bellen vanmiddag. Ik had mijn telefoon uit staan.
Ze is weer boven komen drijven en wil zo bellen en morgenavond wandelen. Ik weet niet wat ik er van moet vinden en ben vooral lam geslagen door de rollercoaster van afgelopen week..
Uiteraard ben ik blij dat ze zo meteen belt
Fijn toch?

Wat moet je daar van vinden? Dat ze je mist aja. Heerlijk toch ?
En dat ze zich beter voelt. Wat had ze dan moeten doen? Wachten tot zaterdag ook als het voor haar niet meer hoeft en voor jou zeker niet. Dan is dit wel beter he. ;)

Ik krijg een gevoel dat je er te veel over nadenkt en de problemen zelf nog groter maakt dan ze zijn.
Das niet goed hoor. Net als anderen laten zeggen wat je moet pikken en wat niet.
Je moet dat op gevoel doen. Jouw gevoel. Dat is het enige wat langdurig werkt om een relatie in stand te houden. ;)

En ook bedenken dat, zelfs als er ruzie is of een meningsverschil, het geen strijd is tussen jou of haar. Niemand heeft gelijk of moet gelijk krijgen, niemand moet 'winnen' .. Want als 1 van beide wint, verliezen jullie op den duur allebei.
In een relatie moet je proberen zoveel mogelijk samen tegen de problemen te vechten. Niet tegen elkaar. Alleen zo win je allebei. :-*
Door MillyMol
Sam, wellicht moet je het ook niet groter maken dan het is en even teruggaan naar de feiten:
-A liet weten overprikkeld te zijn en even rust te willen nemen.

- jij vroeg of je even moest stoppen met appen en zij zei daar ja op.

- ze neemt twee dagen eerder contact met je op dan gepland.

Volgens mij heeft zij duidelijk haar grenzen bewaakt, heb jij die gerespecteerd en is ze eerder dan verwacht weer zover om de draad op te pakken met iemand op wie ze verliefd is: jou.

Je kunt over van alles en nog wat gaan speculeren, maar het kan best zijn dat het niet meer is dan dat. En er is maar één manier om daar achter te komen: vragen en luisteren. Het komt vast goed. :-*
Door sam28
Dank jullie :-*

Ik heb gisteravond een goede vriendin heel kort even gezien. Ze maakte zich zorgen over me terwijl we niet eens echt lang hebben gepraat. Ik zal er niet over uitweiden maar dat mijn hoofd overuren maakt en ik erin doorschiet is duidelijk. Ik denk overal over na en probeer op die manier alles onder controle te krijgen en te houden. Ik ben mentaal ook aan mijn einde. Naast dit met A natuurlijk ook nog corona en 10 dagen geen afleiding plus nog een voorval met mijn teamleider hebben de boel nog extra op scherp gezet.

Het telefoontje was oke.
Ze heeft excuses gemaakt voor de radiostilte. Ik heb summier vertelt dat ik gecrasht ben op de radiostilte. Dat vond ze erg om te horen. Ze wilde graag kijken voor een andere oplossing als dit weer gebeurd. Morgen komt ze naar mij en dan gaan we het er uitgebreider over hebben. Ze heeft lang nagedacht waarom dit zo heeft kunnen gebeuren en had ook veel te maken met de vluchtelingen in huis. Maar veel wilde ze er niet over kwijt. Vooral morgen verder praten. Ik zat al weer bijna te janken. Heb geprobeerd duidelijk te maken dat ik bevestiging nodig heb in de relatie. Toen ik dat nogmaals herhaalde en duidelijker werd zei ze eindelijk dat ze graag met me door wilde. Dat kostte even zeg maar.

Mijn hoofd draait nog steeds overuren. ☹️ want waarom wilde ze het niet over de telefoon uitspreken en wat is er dan.. en.. en.. ik ben er echt lamgeslagen van. Maar goed, ik probeer me vast te houden aan; Ik wil met je door. En ga zo zelf maar slapen ook. Miss morgenvroeg een klein stukje hardlopen. Om mijn hoofd leeg te maken. Geen idee of dat conditioneel lukt.

Sorry voor alle spam. Ik waardeer jullie geduldige en zeer helpende reacties op mijn paniekerige brein.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door