Ik mocht gister de deur weer uit en dat heb ik gedaan gisteravond. Zo slap als een vaatdoek, niet heel lang maar het was heel leuk om even op een (verkiezingsfeestje) te zijn en een biertje te drinken. Goed voor de afleiding.
Kaela schreef: ↑wo 16 mar 2022, 14:53
Wat lief!
Maar Sam, vergeet alsjeblieft niet dat we allemaal wel eens worstelen in relaties. Ik ga momenteel door een moeilijke periode met mijn moeder. Haar reactie op mijn zwangerschap is voor mij een blok onmogelijkheden.
Wat lief dat je zo persoonlijk reageert maar wat rot dat je zo aan het worstelen bent met die relatie. Ik hoop dat je er uit komt met je moeder.
Too schreef: ↑wo 16 mar 2022, 15:32
Blijkt appen tóch nog een voordeel te hebben.. je kunt teruglezen
Voor mijn hoofd is appen heel handig, ik vergeet teveel en heb zo iets om terug te lezen. Zeker ook als ik niet vergeet maar in paniek dus dingen anders maak.
Ronald schreef: ↑wo 16 mar 2022, 18:11
Adem in, adem uit. Neem een kopje thee, of een borrel, of een wijntje. Of gewoon een glaasje water.
Haha, dat biertje is gelukt!!

Niet teveel want vaatdoek, slap en moest nog fietsen.
smulpaap schreef:Heb je met A ook al eens besproken dat je jezelf teveel weg cijferd ? Het zijn niet bepaald de meest sexy onderwerpen als je verliefd bent . Maar het is wel duidelijk voor haar .
En ik spreek uit ervaring hoor
ik beet liever mijn tong af dan dat ik om hulp vroeg .
Misschien wel maar niet heel duidelijk denk ik. Maar dat is wel een goeie om zaterdag mee te nemen ook. En het niet om hulp kunnen vragen zit meer bij haar dan bij mij, hoewel het voor mij ook geen kwaliteit is. Maar ik heb het voor een deel al geleerd. Zij zegt gewoon; ik ben heel slecht in het ontvangen van hulp.
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet en hoe dat dan in de toekomst moet.
smulpaap schreef:Dit is mijn hulpje 
Dankjewel voor je hulpje!!