Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Oh Kim wat akelig. Zo wil je niet dat je lieve pony moet lijden en het verdriet van je kindjes is extra moeilijk. Sterkte voor jullie allemaal.
Door Ronald
Wat akelig dit... Als volwassene weet je dan dat het tijd is, maar voor kinderen is dit altijd lastig en moeilijk.

Sterkte met het verdriet om het gemis.
Door Sonja
Kim_S schreef: vr 04 mar 2022, 19:47 Vanmiddag onze oude(re) pony dame in moeten laten slapen. Net geen 21 jaar :'(

Ze kreeg een soort hersenbloeding, en kon alleen nog maar lopen. Ze stopte nergens voor, en liep ook echt dwars door de (stroomdraad) omheining heen. Op haar gemakje rustig stappend, maar ze stopte dus niet meer. En haar blik was leeg, ze reageerde niet op ons, was ondertussen oververmoeid. En maar lopen...
Dat ging dus echt niet meer.

Ik heb er wel vrede mee, maar de kinders zijn heel verdrietig. En daar word ik dan ook weer verdrietig van. Pffff :(
Ach, wat naar! 21 is nog niet heel oud, maar als het op is, is het op. :'(
Sterkte voor jullie allemaal! :-*

Vrijdag terug gekomen van een heerlijk weekje Ardennen. We hadden supermooi weer en een heerlijk huisje.
Alleen jammer dat ik al maanden in toenemende mate last heb van mijn darmen en daar ook de afgelopen week best veel last van heb gehad. Vrijdag na thuiskomst ging het helemaal mis. Ik zal jullie de details besparen, maar gisteren heb ik weer eens een dagje SEH gedaan. Uiteindelijk mocht ik wel weer naar huis, maar komende week word ik met spoed weer ingepland voor een scan. De vraag is nu of de klachten komen door bestralingsschade of doordat de tumor weer is gaan groeien. Hoe dan ook een zenuwengedoe weer.
Op de scan van eind januari was geen groei te zien, hopen maar dat het bestralingsschade is. Maar ook in dat geval zal er iets moeten gebeuren, want zo kan het niet blijven. :'(
Door rosmin
@Kim
Veel sterkte voor jullie :-*

@Sonja
ook voor jou veel sterkte , hopen dat het "alleen maar" bestralingsschade is en er iets aan te doen is :-*
Door Ronald
Potverdikkie Sonja! Kwalitatief uitermate teleurstellend dit.
Hopen dat het "alleen maar" bestralingsschade is. Al kan ik me daar dus (gelukkig!) helemaal niets bij voorstellen. Alleen dat je stuk gaat. Letterlijk.

Ik duim voor je. En ik heb een virtuele knuffel voor je :bigarmhug: :'(
Door - pien -
Sterkte Kim en kinders, met het verlies van jullie ponydame :'( :-*

Dat is niet zo mooi Sonja :-\
Heel veel sterkte :-*
Door Too
@Kim en co
Wat verdrietig , logisch dat de meiden daar verdrietig van zijn
Door Inge en Bono
Vanochtend om 5:30 deed ik de voordeur open om Mila te laten plassen, gzd stond ze op dat moment nog vrij ver in de gang ipv vlak achter deur. Want zodra ik de deur opendeed, schoot 1 van de 2 honden die 2 blokken verderop wonen naar binnen. Ik ken die 2 honden niet anders dan zeer opgefokt naar andere honden en deze schoot dan ook met een lelijke grom naar binnen. Nr2 was er ook bij, maar die bleef buiten.

Ik heb in een reflex een ruk aan Mila haar riem gegeven (sorry Miel :-\ ) en tegelijkertijd een ram tegen de deur gegeven (auw, gebroken pink)
Van buiten hoorde ik 'sorry sorry'. En ik snap wel dat je om 5:30 geen deuren verwacht die open gaan, maar jemig, dit was een gevalletje op het nippertje.
Door sam28
Jeetje zeg!! Wat een narigheid. Zeker ook dat je nu je pink hebt gebroken. Wat een onverlaten om je 2 opgefokte honden los te hebben lopen. Op welk tijdstip dan ook.
Door Inge en Bono
Ja, ik heb wel een tijdje hartslag tuuttuut en knikkende knieën gehad :-X
M'n pink was al gebroken, maar mijn dreun op de deur was met die hand en dat deed gemeen zeer.
Honden liepen niet los hoor, maar wel te los aan de lijn om dit te voorkomen en dat kan gewoon niet met honden die zó op andere honden reageren.

Gelukkig heeft Miel fysiek niks, ze was wel even van slag, maar ontspande al vlot weer.
Door Ronald
Pfff.... wat een toestand weer. Ik snap dat je je honden moet uitlaten, maar om honden die zó reageren de ruimte aan een lijn te geven, dat zou dus bij mij nooit gebeuren.

Sterkte met de pink!
Door smulpaap
Inge en Bono schreef: wo 16 mar 2022, 12:32 Ja, ik heb wel een tijdje hartslag tuuttuut en knikkende knieën gehad :-X
M'n pink was al gebroken, maar mijn dreun op de deur was met die hand en dat deed gemeen zeer.
Honden liepen niet los hoor, maar wel te los aan de lijn om dit te voorkomen en dat kan gewoon niet met honden die zó op andere honden reageren.

Gelukkig heeft Miel fysiek niks, ze was wel even van slag, maar ontspande al vlot weer.
Oh bah. Wat een stoeptegels lopen er toch rond . Kan me voorstellen dat je geschrokken bent
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door