Getver Kim sterkte!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: ↑vr 04 mar 2022, 19:47 Vanmiddag onze oude(re) pony dame in moeten laten slapen. Net geen 21 jaarAch, wat naar! 21 is nog niet heel oud, maar als het op is, is het op.![]()
Ze kreeg een soort hersenbloeding, en kon alleen nog maar lopen. Ze stopte nergens voor, en liep ook echt dwars door de (stroomdraad) omheining heen. Op haar gemakje rustig stappend, maar ze stopte dus niet meer. En haar blik was leeg, ze reageerde niet op ons, was ondertussen oververmoeid. En maar lopen...
Dat ging dus echt niet meer.
Ik heb er wel vrede mee, maar de kinders zijn heel verdrietig. En daar word ik dan ook weer verdrietig van. Pffff![]()
Inge en Bono schreef: ↑wo 16 mar 2022, 12:32 Ja, ik heb wel een tijdje hartslag tuuttuut en knikkende knieën gehadOh bah. Wat een stoeptegels lopen er toch rond . Kan me voorstellen dat je geschrokken bent![]()
M'n pink was al gebroken, maar mijn dreun op de deur was met die hand en dat deed gemeen zeer.
Honden liepen niet los hoor, maar wel te los aan de lijn om dit te voorkomen en dat kan gewoon niet met honden die zó op andere honden reageren.
Gelukkig heeft Miel fysiek niks, ze was wel even van slag, maar ontspande al vlot weer.