sam28 schreef: ↑di 15 mar 2022, 09:20 Dank voor je genuanceerde eerlijkheid. Ik stelde de vraag omdat ik erg gekwetst was door de harde manier waarop het werd gesteld (door die ander).Ja alleen het gedoe met hoofden is natuurlijk wel dat als zij Stop! zegt omdat ze helemaal overprikkeld is, ze dat waarschijnlijk ook niet op de meest tactische manier kan doen, want overprikkelde hoofden werken niet zo lekker mee.
Ik vind dat als ze direct had gezegd; het gaat niet om ons maar ik heb even rust nodig. Dan had ik niet onzeker hoeven worden en de vraag niet hoeven stellen. Ik vind het ook wel een soort zelfzorg naar mezelf op een moment dat ze me zo buiten spel zet. Maar ik ben dit soort dingen aan het leren dus misschien maak ik een denkfout.
Dat zou ik ook denken. Appjes waar ze niks mee hoeft, simpel en luchtig. Gewoon voor een beetje een lijntje.
Het kan natuurlijk zo zijn dat zij nu denkt; vorige week appten we oppervlakkig voor dat lijntje, maar voelde Sam zich afgewezen omdat ik niet voldoende kon reageren, dus dan maar even niets, want dan stel ik haar niet teleur met een reactie die oppervlakkig is. Ofzo. Maar dat is ook het hele gedoe van appen. En ook van een stilteweek. Dan ga je makkelijk dingen invullen.
Dus probeer hem goed op een rijtje te zetten voor jezelf deze week. Zodat je er zaterdag een nuttig en constructief gesprek over kunt hebben.