Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Ik ben net een paar uurtjes thuis van een zeer intensieve ALS cursus. Die was 2 dagen en was best pittig. Ik kan goed reanimeren na alle Medisch Hulpverlening onderwijs en heb daar ook wel ALS gehad naast de BLS. Maar het protocol was aangepast en vooral ook weggezakt. Er werd vanalles bij gesleept wat ik lang geleden wel eens heb moeten leren, ECG, bloedgas, allerlei elektrolytstoornissen, ongelukken, bloedingen en hoe je dat alles dan behandeld. :o Dat was aanpoten, want alles was weggezakt. Alles werd afgesloten met een theoretisch en een praktisch examen. In mijn trainingsgroepje (er waren 4 groepjes) zaten onder andere een MMT arts en een intensivist, dat maakte dat de lat heel hoog lag ;D
Maar..

Ik heb alles gehaald!!! In 1x :o :biggrin2: Ik ben zo moe dat ik nog steeds denk dat ik morgen post krijg met dat ze toch een foutje hebben gemaakt en ik alsnog gezakt ben. ;D

Nu maar eens naar bed, ik heb ook een dijk van een hoofdpijn al 2 dagen ;D ;D Info overload.
Door Ronald
Niet om het een of ander Sam... Maar wil je wel even teruglezen wat je net geschreven hebt? Potverjandorieverdulleme... U is een kanjer! Gewoon in één keer gehaald! Dat lukt niet iedereen, dat lukt alleen de echt goede, beter, beste!

Wees nu ook eens een keer trots op jezelf. Want je hebt het wel zelf gedaan. Helemaal zelf.

Verschrikkelijk onzettend geweldig gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
Door Kim_S
Ronald schreef: do 17 feb 2022, 21:50 Niet om het een of ander Sam... Maar wil je wel even teruglezen wat je net geschreven hebt? Potverjandorieverdulleme... U is een kanjer! Gewoon in één keer gehaald! Dat lukt niet iedereen, dat lukt alleen de echt goede, beter, beste!

Wees nu ook eens een keer trots op jezelf. Want je hebt het wel zelf gedaan. Helemaal zelf.

Verschrikkelijk onzettend geweldig gefeliciteerd met het behaalde resultaat!
Dit. Keer 10.
:-*
Door sam28
Dankjewel. :biggrin2: :biggrin2: Ik heb redelijk geslapen gelukkig, wilde gaan hardlopen maar heb eigenlijk geen zin en tegelijk denk ik ook dat het wel goed zou zijn om te gaan. Dus nu heb ik koffie en mag ik nog even door twijfelen van mezelf.

Het is wel het model hoor, denken dat ze een foutje gemaakt hebben. ;D Ik was ook zo vreselijk moe en zenuwachtig dat ik dan aan alles ga twijfelen. (mijn collega vind me stom, mijn date vind me stom ondanks dat ik bewijs genoeg heb dat dit niet zo is, de buurvrouw vind me stom omdat ik haar vroeg voor de pillen van siepie omdat de oppas die zou komen een biohazard ongeluk had gehad en niet kon, mijn groepsgenoten vinden me dom, en, en) Dat gaat dan tegelijk met de zenuwen van de cursus en de onzekerheid die daarbij hoort.
Misschien moet ik er iets mee voor ik aan opleiding -ik ben de tel kwijt- ga beginnen. :biggrin2:
Door sam28
Ik kom koud uit dienst en staat de buurvrouw aan de deur; als je niks toch niks te doen hebt, kom dan een bakkie koffie drinken.
Volgens mij is ze eenzaam dus had niet de moed om te zeggen dat ik nacht bereikbaarheidsdienst had gehad, de treinen niet reden, maar 6 waardeloze slaapuren heb gehad, om 14.30u weer de deur uit moet en morgen gewoon weer moet werken.
Ik beknibbel wel op mijn slaap, slapen kan als je dood bent zeggen ze wel eens. ;D
(verkapte klaag) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door