Heee dat waren de mijne
Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Mandarijn
- 5-sterren

Re: Welkom in het BP-café!
Het waren er zoveel, dat ik de overgebleven b-bals maar heb opgegeten. Ze motte natuurlijk niet koud worden
- Martine M
- 4-sterren

- Contacteer:
Nee dat is waar dat zou zonde zijn.Mandarijn schreef: wo 26 jan 2022, 20:09 Het waren er zoveel, dat ik de overgebleven b-bals maar heb opgegeten. Ze motte natuurlijk niet koud worden![]()
![]()
Na vanmiddag kan ik wel een borrel gebruiken (en bepaald persoon achter het behang plakken
)
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij zitten aan de borrel. Vaste prik na onze Noorse les. Tong uit de knoop krijgen en kaken uit de kramp. Proost!dinky89 schreef: do 27 jan 2022, 18:40 Na vanmiddag kan ik wel een borrel gebruiken (en bepaald persoon achter het behang plakken)
Ik zit al aan mijn taks voor vandaag. Dus nu maar aan de koffieSiberienne schreef: do 27 jan 2022, 21:05 Wij zitten aan de borrel. Vaste prik na onze Noorse les. Tong uit de knoop krijgen en kaken uit de kramp. Proost!
Ooee, een goeie borrel
Ik ga zo wel ff hardlopen, dat heeft hopelijk hetzelfde effect.
Ik ga zo wel ff hardlopen, dat heeft hopelijk hetzelfde effect.
- CindyMayella
- 5-sterren

Net het interview met de partner van Peter R. de Vries gekeken…. Zo mooi wat betreft hun liefde, maar ook zo verdrietig eigenlijk….
Zal em nooit vergeten
…..
Zal em nooit vergeten
Las net een berichtje over een jongeman die wel een hele ongelukkige valentijnsdag heeft gehad: https://www.tubantia.nl/almelo/tukker-k ... ~a07fd1c5/
Dan moet je al met alle schaamte naar het ziekenhuis omdat hij hem niet af krijgt, moet vervolgens ook nog de brandweer opdraven
Dan moet je al met alle schaamte naar het ziekenhuis omdat hij hem niet af krijgt, moet vervolgens ook nog de brandweer opdraven
Ja, lullig hedinky89 schreef: di 15 feb 2022, 14:08 Las net een berichtje over een jongeman die wel een hele ongelukkige valentijnsdag heeft gehad: https://www.tubantia.nl/almelo/tukker-k ... ~a07fd1c5/
Dan moet je al met alle schaamte naar het ziekenhuis omdat hij hem niet af krijgt, moet vervolgens ook nog de brandweer opdraven![]()
Ik heb trouwens zin in drank en drugs. Wie gaat er voor mij naar de dealer?
Ik heb alleen bitterballen...
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb net gefietst en wil er graag een koud biertje bij! Een Corona ofzo 
/me steekt een bitterbal op