Tja....wat moet je er mee
Heel eerlijk vind ik een 1G beleid dan meer fair, puur omdat ook gevaccineerden besmettelijk kunnen zijn en nu weet je in ieder geval over de hele aanwezige club dat ze 'vrij zijn' .
2G ben ik absoluut tegen.....3G geeft voor iedereen de mogelijkheid om mee te doen, ook als je niet gevaccineerd wil worden, maar dat zou dan ook moeten gelden voor aantoonbare antistoffen van een bepaald niveau....dat daar nu nog nooit op doorgeborduurd wordt is nog al irritant.
Wat ik wel verontrustend vind is dat de (hele grote groep) kwetsbaren, wat echt niet alleen de 70+ers zijn, nu maar voor zichzelf op moeten komen......hoe dan, als of iedereen in de supermarkt of waar dan ook gaat peilen 'ben jij kwetsbaar'?
Als ik dan zie dat #geendorhout weer trending is op twitter en daar allemaal jonge mensen zich kwetsbaar opstellen en vragen of er aub rekening met hun gehouden kan worden......en de bagger die ze dan over zich heen krijgen, dan kan je met 'het rekening houden' buiten social media wel helemaal op je buik schrijven